Beantwoord

700 mb kwijt binnen enkele uren in spanje?

• 25 september 2016
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat ik 700 mb in enkele uren ben kwijtgeraakt bij aankomst in spanje. Kreeg 100 mb uit mn eigen bundel en had zelf nog 1000 mb bijgekocht.
Ik heb geen muziek,filmpjes of iets gedownload!
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd heb gedaan of ingesteld?. Baal er van als n stekker 25 euro zo de vuilnisbak in van mn travelpas!
icon

Beste antwoord door Sam- 26 september 2016, 13:11

Hey Bronnygirl,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Hoe was je vakantie in Spanje? Heb je het naar je zin gehad?

Dat zijn inderdaad vrij veel MB's voor een paar uurtjes, maar het is niet onrealistisch. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Wij kunnen in verband met de wet privacy persoonsgegevens niet inzien waar jij je MB's aan hebt verbruikt. Om je toch van meer duidelijkheid te voorzien heeft onze vriendelijke collega Mitch dit topic opgesteld waar je meer informatie vindt over je MB- verbruik. Zou je hier naar willen kijken? Wellicht dat je bijvoorbeeld met behulp van de interne data teller kan achterhalen welke applicatie of dienst deze MB's heeft verbruikt. Dan kan je het vervolg rekening mee houden.

Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Irma,

Ohh je maakt me jaloers haha. Geniet ervan. ;)

Goed dat je er mee aan de slag bent gegaan, dit zal het MB- verbruik sterk verminderen!

Graag gedaan en jij ook bedankt voor je terugkoppeling. Ik wens je nog een prettig verblijf toe in Spanje!
Hi, bedankt voor jullie reactie. Ik zit nog steeds in Spanje..heerlijk. inmiddels heb ik ook mn netwerkwissel uitgezet en allerlei programma's die meedraaien ook zover ik het snapte uitgeschakeld. Ik heb 3G watchdog geinstalleerd en zag meteen dat mn travelapp de meeste mb verbruikt. Dus nu ook uitgezet! Ik was echt n beetje ervan ontdaan dat het zo snel ging. Dit was me nog niet overkomen ondanks mn vele weekendjes in het buitenlsnd. In iedergeval bedankt.
Groetjes uit Barcelona
Irma
Reputatie 6
Badge +17
Hey Bronnygirl,

Leuk om je hier op het forum te zien. Van harte welkom!

Hoe was je vakantie in Spanje? Heb je het naar je zin gehad?

Dat zijn inderdaad vrij veel MB's voor een paar uurtjes, maar het is niet onrealistisch. Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben.

Wij kunnen in verband met de wet privacy persoonsgegevens niet inzien waar jij je MB's aan hebt verbruikt. Om je toch van meer duidelijkheid te voorzien heeft onze vriendelijke collega Mitch dit topic opgesteld waar je meer informatie vindt over je MB- verbruik. Zou je hier naar willen kijken? Wellicht dat je bijvoorbeeld met behulp van de interne data teller kan achterhalen welke applicatie of dienst deze MB's heeft verbruikt. Dan kan je het vervolg rekening mee houden.

Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Dan horen we het natuurlijk graag van je!
Enfin..ik zal of mn vraag niet goed gesteld hebben of mb's verdwijnen gewoon. Maar hier wordt ik ook niet wijzer!

Reageer