Beantwoord

Aanpassen GO-Abonnement voor één maand; hoe zit het met de korting?

• 3 september 2019
  • 3 reacties
  • 396 Bekeken

Hallo allemaal,

Eind deze week ga ik een roadtrip maken door de Verenigde Staten en Canada. Nu zag ik dat ik mijn Go-abonnement ook kan aanpassen naar USA Unlimited. Ik wil dat graag voor één maand doen en dan dus wat meer betalen. Maar momenteel heb ik 29% korting op mijn huidige Unlimited GO-Abonnement. Stel ik switch voor een maand naar USA, en ga daarna weer terug, hou ik dan dezelfde korting? Of moet ik voor dan voor de volle pond gaan betalen.

Dan is namelijk een prepaidkaart daar kopen voordeliger voor mij. Nu zag ik dat er een soortgelijk bericht al bestond, maar dat is van twee jaar geleden. Geldt dit nog steeds? Ik hoor het graag!

Groet!
icon

Beste antwoord door Gioia 6 september 2019, 11:39

Hoi @JasperLindner,

Gaaf hoor een roadtrip door de Verenigde Staten en Canada, hopelijk kom je veel mooie plekken tegen!

Met de Go Unlimited USA kun je binnen de USA onbeperkt bellen, je kunt onbeperkt naar Nederland of een ander EU land bellen, onbeperkt sms'en en je hebt per maand 14 GB data tot je beschikking. Superhandig! Je kunt je bundel zelf op ieder moment aanpassen in je My T-Mobile account. Wanneer je terug bent kun je jouw bundel weer terugzetten naar de normale Unlimited versie, gewoon voor hetzelfde bedrag als je altijd hebt betaald.

Houd er rekening mee dat de USA bundel niet geldig is in Canada, wanneer je hier wilt internetten dan kun je eventueel een Travel&Surf pas aanzetten. Voor het bellen in Canada betaal je €1,27 per minuut, voor het gebeld worden €0,76 per minuut en voor het versturen van een sms €0,51. We werken in Canada samen met een aantal lokale providers, deze vind je terug op onze website. Als de data roaming aanstaat in je toestel en je bent verbonden met één van deze providers dan moet het goed komen.

Fijne reis gewenst en laat je het even weten als je nog vragen hebt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Ik blijf dezelfde korting houden nu ik mijn mobiele abonnement verlaagd heb, dus ik neem aan dat dat hetzelfde blijft, anders zou hun uiting niet kloppen, dat je maandelijks kosteloos kan switchen tussen de verschillende mogelijkheden(uitgezonderd de hogere tarieven dan van het prijsplan dat je nu hebt), dan zou er bij moeten staan dat bestaande kortingen vervallen.
Reputatie 7
Badge +18
Beste @JasperLindner

Standaard kortingen blijven behouden als je weer terug gaat naar je lagere bundel maar actie korting zoals b.v. GoGoGo deals komen te vervallen.

Groet, Folkert
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @JasperLindner,

Gaaf hoor een roadtrip door de Verenigde Staten en Canada, hopelijk kom je veel mooie plekken tegen!

Met de Go Unlimited USA kun je binnen de USA onbeperkt bellen, je kunt onbeperkt naar Nederland of een ander EU land bellen, onbeperkt sms'en en je hebt per maand 14 GB data tot je beschikking. Superhandig! Je kunt je bundel zelf op ieder moment aanpassen in je My T-Mobile account. Wanneer je terug bent kun je jouw bundel weer terugzetten naar de normale Unlimited versie, gewoon voor hetzelfde bedrag als je altijd hebt betaald.

Houd er rekening mee dat de USA bundel niet geldig is in Canada, wanneer je hier wilt internetten dan kun je eventueel een Travel&Surf pas aanzetten. Voor het bellen in Canada betaal je €1,27 per minuut, voor het gebeld worden €0,76 per minuut en voor het versturen van een sms €0,51. We werken in Canada samen met een aantal lokale providers, deze vind je terug op onze website. Als de data roaming aanstaat in je toestel en je bent verbonden met één van deze providers dan moet het goed komen.

Fijne reis gewenst en laat je het even weten als je nog vragen hebt?

Reageer