Beantwoord

Aantal dagen EU Internet

• 17 februari 2017
  • 5 reacties
  • 267 Bekeken

Hoi

Hoe kan ik zien hoeveel dagen ik buiten NL op internet heb gesurft met GO Unlimeted abbo. Dit kan ik namelijk nergens in mijn appje terug vinden. Zou dit toch wel graag eens willen weten !!! Dit omdat ik Int Chauffeur ben. Messchien wel iets om aan de app toe te voegen voor diegene die het graag willen weten.
icon

Beste antwoord door Sam- 19 februari 2017, 12:26

Hoi hoi Ton,

Een terechte vraag. Ik begrijp goed dat je wil weten hoeveel dagen je al in het buitenland hebt geinternet. Op dit moment is daar nog geen overzicht van. Je kan dit dus zelf bijhouden.

Mocht je trouwens de 60 dagen per kalenderjaar hebben overschreden, dan kan je nog steeds blijven internetten. Je hebt dan namelijk nog steeds 10GB per bundelmaand tot je beschikking. 10GB is erg veel, vooral als je weet hoe je met je data om moet gaan. ;)

De afdeling die hierover gaat is in ieder geval op de hoogte van de behoefte om een dagen teller te hebben in de My T-Mobile applicatie. Wanneer en of dit binnenkort beschikbaar word durf ik niet te zeggen, maar je feedback is meegenomen! Bedankt Ton. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Ton,

Een terechte vraag. Ik begrijp goed dat je wil weten hoeveel dagen je al in het buitenland hebt geinternet. Op dit moment is daar nog geen overzicht van. Je kan dit dus zelf bijhouden.

Mocht je trouwens de 60 dagen per kalenderjaar hebben overschreden, dan kan je nog steeds blijven internetten. Je hebt dan namelijk nog steeds 10GB per bundelmaand tot je beschikking. 10GB is erg veel, vooral als je weet hoe je met je data om moet gaan. ;)

De afdeling die hierover gaat is in ieder geval op de hoogte van de behoefte om een dagen teller te hebben in de My T-Mobile applicatie. Wanneer en of dit binnenkort beschikbaar word durf ik niet te zeggen, maar je feedback is meegenomen! Bedankt Ton. 🙂
Bedankt voor je antwoord Issam ik zou het zeker graag willen weten omdat ik als int. chauffeur veel in het buitenland zit. Dus ben echt benieuwt of deze optie gaat komen in de app. Ik denk dat er wel behoefte voor is
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Ton,

Begrijpelijk! Hopelijk gaat deze optie er in de toekomst komen en kunnen we je hier blij mee maken. ;)

Als je verder nog vragen hebt dan weet je ons te vinden, we helpen je graag!
Ik zou ook graag antwoord hebben op de vraag. Ben 3 weken op wintersport geweest en de facturen over die periode geven precies over de dagen dat ik in het buitenland was geen datagebruik.. Voor het grootste aantal dagen klopt dit omdat ik mobiele gegevens uit had staan. Maar toch ook een aantal dagen stond mobiele gegevens wel aan en heb toen een behoorlijke hoeveelheid data gebruikt.Nu heb ik toch wel de vrees dat de missende dagen toch als data-dagen gelden en van mijn 60 dagen tegoed afgaan..
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans,

We timmeren nog hard aan die functie om te laten zien hoeveel dagen je hebt verbruikt!

Je kunt er echter op dit moment op vertrouwen dat het dataverbruik correct in kaart wordt gebracht. Als jij een gehele dag jouw mobiele internet hebt uitgeschakeld, dan wordt dat dus niét meegenomen in de 60 dagen. Houd er wel rekening mee dat 1 minuut mobiel internet op een dag ook wordt gezien als een volledige dag van de 60 dagen.

Verder hoef je je dus geen zorgen te maken! 😉

Reageer