Hoe kan ik zien hoeveel dagen ik buiten NL op internet heb gesurft met GO Unlimeted abbo. Dit kan ik namelijk nergens in mijn appje terug vinden. Zou dit toch wel graag eens willen weten !!! Dit omdat ik Int Chauffeur ben. Messchien wel iets om aan de app toe te voegen voor diegene die het graag willen weten.
Beste antwoord door Sam-
Een terechte vraag. Ik begrijp goed dat je wil weten hoeveel dagen je al in het buitenland hebt geinternet. Op dit moment is daar nog geen overzicht van. Je kan dit dus zelf bijhouden.
Mocht je trouwens de 60 dagen per kalenderjaar hebben overschreden, dan kan je nog steeds blijven internetten. Je hebt dan namelijk nog steeds 10GB per bundelmaand tot je beschikking. 10GB is erg veel, vooral als je weet hoe je met je data om moet gaan. ;)
De afdeling die hierover gaat is in ieder geval op de hoogte van de behoefte om een dagen teller te hebben in de My T-Mobile applicatie. Wanneer en of dit binnenkort beschikbaar word durf ik niet te zeggen, maar je feedback is meegenomen! Bedankt Ton. 🙂