Beantwoord

abonnement bellen 120 minuten EU stem gescrambled

mijn stem komt gescrambled over in in nederland als ik bel vanuit het buitenland bij mijn abonnement 120 minuten EU.
icon

Beste antwoord door iamPuk 28 mei 2015, 07:53

Hoi jansjeb

Om uit te sluiten dat het aan het buitenlands netwerk ligt zou je eens een ander netwerk kunnen selecteren in het buitenland.
Komt het dan niet voor dan ligt het aan het netwerk waar je op aangemeld was. Komt het nog wel voor dan zal T-Mobile naar je aansluiting moeten kijken.
Ook zou je je simkaart kunnen testen in een ander toestel.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi jansjeb

Om uit te sluiten dat het aan het buitenlands netwerk ligt zou je eens een ander netwerk kunnen selecteren in het buitenland.
Komt het dan niet voor dan ligt het aan het netwerk waar je op aangemeld was. Komt het nog wel voor dan zal T-Mobile naar je aansluiting moeten kijken.
Ook zou je je simkaart kunnen testen in een ander toestel.
Reputatie 7
Badge +20
Hey jansjeb,

Goed dat je dit even navraagt! Ben je nu nog in het buitenland?

Gaat het over 1 specifiek land of over meerdere landen? Heb je al eens een ander netwerk proberen te selecteren en een kruistest uitgevoerd, zoals iamPuk oppert? Hiermee kunnen we in ieder wat mogelijke oorzaken uitsluiten! :)

We zien je antwoorden graag langskomen!
ok hartelijk dank voor jullie hulp, inderdaad, heb een ander netwerk gekozen (vodafone it) en het was meteen opgelost !!!!!!
Reputatie 5
Kijk eens aan, dat is goed nieuws! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden hier op het T-Mobile forum! 😃

Reageer