Beantwoord

Abonnement meenemen naar buitenland i.v.m studie

Beste,

Ik ga voor mijn studie voor een jaar naar het buitenland. London en VS. Bestaat er een mogelijk om mijn abbonement mee te nemen naar het buitenland en waar kan ik meer info hierover kan vinden?

Met vriendelijk groet,
icon

Beste antwoord door Hajar 4 juli 2017, 11:42

Hi WWalli,

Wat gaaf dat je voor je studie naar de VS en Londen gaat. Ben wel benieuwd naar je coole studie. 😛 Je gaat naar 2 landen waar T-Mobile ook actief is dus je zou ervoor kunnen kiezen om een T-Mobile abonnement af te sluiten in de VS. Je kan namelijk gebruik maken van een overstapmogelijkheid. Dit betekent dat je in het nieuwe land een T-Mobile contract afsluit, waarna wij het abonnement in Nederland beëindigen. Op deze pagina kun je meer informatie vinden hierover. Ik heb je ook een e-mail gestuurd met extra informatie.

Laat je even weten of je daar interesse in hebt?

Bekijk origineel

2 reacties

Ik ben geen Tmobile medewerker, maar ik weet bijna zeker dat dit niet kan. Aangezien de kosten voor roaming in de VS heel hoog zijn. Dus dat betekent dat je er niets aan hebt. Je kunt natuurlijk wel gewoon je telefoon meenemen en de telefoon gebruiken om gebeld te worden en incidenteel zelf te bellen of te gebruiken via Whatsapp en wifi. Maar volgens mij kan het abonnement niet bevroren worden. In een ander topic was er zelfs iemand die echt niet meer in Nederland zou terugkomen. Ook die zat aan het abonnement vast. De enige mogelijkheid, die ik niet begreep, was om het toestel plus abonnement aan een andere persoon over te dragen.
PS London is wel EU, dus daar zou je wel van je MB's gebruik moeten kunnen maken, al zit er schijnt het een maximum aantal maanden per jaar aan vast volgens de EU regels
Reputatie 7
Badge +19
Hi WWalli,

Wat gaaf dat je voor je studie naar de VS en Londen gaat. Ben wel benieuwd naar je coole studie. 😛 Je gaat naar 2 landen waar T-Mobile ook actief is dus je zou ervoor kunnen kiezen om een T-Mobile abonnement af te sluiten in de VS. Je kan namelijk gebruik maken van een overstapmogelijkheid. Dit betekent dat je in het nieuwe land een T-Mobile contract afsluit, waarna wij het abonnement in Nederland beëindigen. Op deze pagina kun je meer informatie vinden hierover. Ik heb je ook een e-mail gestuurd met extra informatie.

Laat je even weten of je daar interesse in hebt?

Reageer