Beantwoord

Abonnement meenemen naar Duitsland

• 6 februari 2017
  • 2 reacties
  • 375 Bekeken

kan ik mijn abonnement meenemen naar duitsland woon hier sinds 6 december 2016.
icon

Beste antwoord door Hajar 7 februari 2017, 09:48

Hi kipkat58,

Heb je ons kikkerlandje verlaten voor ons buurland? In Duitsland is T-Mobile ook actief en dus kun je gebruik maken van een overstapmogelijkheid, Dit betekent dat je in Duitsland een T-Mobile contract afsluit, waarna wij het abonnement in Nederland beëindigen. Ik kan je een e-mail sturen met aanvullende informatie over het kosteloos beëindigen van jouw T-Mobile contract bij een emigratie naar een ander T-Mobile land. Als je een toestel hebt dan moet deze eerst afbetaald worden.

Ik hoor graag van je of je hier interesse in hebt.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen,

Behouden abonnement bij emigratie
Kan ik mijn T-Mobile abonnement behouden als ik naar het buitenland verhuis?

Als je naar het buitenland verhuist, kun je ervoor kiezen je T-Mobile abonnement te behouden. In dat geval is het echter wel noodzakelijk dat je T-Mobile minimaal 30 dagen voor je verhuizing op de hoogte stelt en een Nederlands adres (geen postbus) aanhoudt. Daarnaast dient je T-Mobile te machtigen - of gemachtigd te houden - voor automatische incasso, van een Nederlands rekeningnummer.

Aangezien je nu in Duitsland woont weet ik niet of het nu nog mogelijk is om je contract mee te verhuizen. Mits je in Nederland nog een adres hebt, zoals boven geschreven, dan zou je het misschien nog kunnen doen.

Verhuis je naar een ander land waar T-Mobile actief is? Dan kun je gebruikmaken van een overstapmogelijkheid. Dit betekent dat je in het nieuwe land een T-Mobile contract afsluit, waarna wij het abonnement in Nederland beëindigen. Overstappen is mogelijk bij:

- Duitsland (voor jou mogelijk dus!!)
- Oostenrijk
- Hongarije
- Polen
- Kroatië
- Slowakije
- Macedonië
- Tsjechië
- Montenegro
- Verenigde Staten

In het Verenigd Koninkrijk mag je ook overstappen, naar provider EE (Everything Everywhere).

Neem voor meer informatie en de voorwaarden kijk op deze pagina: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/5437
Reputatie 7
Badge +20
Hi kipkat58,

Heb je ons kikkerlandje verlaten voor ons buurland? In Duitsland is T-Mobile ook actief en dus kun je gebruik maken van een overstapmogelijkheid, Dit betekent dat je in Duitsland een T-Mobile contract afsluit, waarna wij het abonnement in Nederland beëindigen. Ik kan je een e-mail sturen met aanvullende informatie over het kosteloos beëindigen van jouw T-Mobile contract bij een emigratie naar een ander T-Mobile land. Als je een toestel hebt dan moet deze eerst afbetaald worden.

Ik hoor graag van je of je hier interesse in hebt.

Reageer