Beantwoord

Abonnement opzeggen ivm verhuizen naar buitenland

• 14 januari 2021
  • 5 reacties
  • 220 Bekeken

Ik woon niet meer in Nederland ik ben getrouwd en verhuisd naar Belgie. Ik ga een belgische simkaart halen en wil daarom mijn abonnement stopzetten

icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2021, 11:55

Hi @ayrmli21 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je abonnement nog tot 12-6-2021 loopt. Je hebt een abonnement met toestel dus als jij je abonnement wilt opzeggen dan zul je het abonnement moeten afkopen. Er is ook een maand opzegtermijn dus dan zou je abonnement volgende maand stopgezet kunnen worden. Het afkoopbedrag zal dan zijn €162.74 dat is inclusief je toestelkosten. Als je hiermee akkoord gaat en graag wilt opzeggen, laat dan weten dan maak ik het in orde.

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo

Indien je contractperiode al voorbij is dan betaal je enkel voor je laatste factuur, indien je nog in je contractperiode zit dan betaal je €13,50 x aantal resterende maanden.

Let er op dat je een maand opzegtermijn hebt, een moderator kan dit voor je regelen dus wacht even op een reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ayrmli21 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je abonnement nog tot 12-6-2021 loopt. Je hebt een abonnement met toestel dus als jij je abonnement wilt opzeggen dan zul je het abonnement moeten afkopen. Er is ook een maand opzegtermijn dus dan zou je abonnement volgende maand stopgezet kunnen worden. Het afkoopbedrag zal dan zijn €162.74 dat is inclusief je toestelkosten. Als je hiermee akkoord gaat en graag wilt opzeggen, laat dan weten dan maak ik het in orde.

Ik hoor graag van je!

Hallo! 

ja hoor het bedrag van 162 euro inclusief mijn toestel is goed. Wat ik nu voor mijn factuur betaal is weggegooid geld omdat ik het toch niet kan gebruiken wegens extra kosten! Hoe moet ik het bedrag overmaken om helemaal mijn abonnement stop te zetten?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @ayrmli21 

Op je laatste factuur wordt het bedrag geïncasseerd nadat je abonnement is opgezegd.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ayrmli21,

Waqqas heeft inderdaad het goede antwoord gegeven op jouw laatste vraag. Als je hier jouw akkoord op geeft dan gaan we het voor je regelen! 

Reageer