Beantwoord

Abonnement stopzetten

• 16 januari 2016
  • 2 reacties
  • 687 Bekeken

Kan ik mijn abonnement voor een aantal maanden stopzetten of voor dezelfde kosten in het buitenland gebruiken?

M.v.g. Jolijn
icon

Beste antwoord door kme 16 januari 2016, 16:38

Kan ik mijn abonnement voor een aantal maanden stopzetten of voor dezelfde kosten in het buitenland gebruiken?

M.v.g. Jolijn

Hoi Jolijn,

Welkom op het forum.

Het is niet mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Wel kun je flexibele bundels uitzetten. Heb je een Stel Samen & Stel Bij abonnement dan kun je ook de bel- en databundels uitzetten.

Als je voor langere tijd naar het buitenland gaat, kun je kiezen om je abonnement om te laten zetten naar Prepaid. Op deze manier behoudt je je mobiele nummer én kun je in het buitenland gebruik blijven maken van je simkaart.

Let op: als je overstapt naar Prepaid terwijl je nu nog binnen contract bent, dan dien je de resterende abonnementskosten af te kopen.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Wat voor abonnement heb je nu exact? En naar welk land ga je? Afhankelijk daarvan kun je misschien een interessante bundel toevoegen waarmee je in het buitenland redelijk gunstig je abonnement kunt gebruiken.

Stopzetten is voor zover ik weer sowieso niet mogelijk, behalve als je contract is afgelopen natuurlijk. In dat geval kun je hem misschien het beste omzetten naar prepaid zodat je nummer behouden blijft als je dat zou willen.
Reputatie 6

M.v.g. Jolijn

Hoi Jolijn,

Welkom op het forum.

Het is niet mogelijk om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Wel kun je flexibele bundels uitzetten. Heb je een Stel Samen & Stel Bij abonnement dan kun je ook de bel- en databundels uitzetten.

Als je voor langere tijd naar het buitenland gaat, kun je kiezen om je abonnement om te laten zetten naar Prepaid. Op deze manier behoudt je je mobiele nummer én kun je in het buitenland gebruik blijven maken van je simkaart.

Let op: als je overstapt naar Prepaid terwijl je nu nog binnen contract bent, dan dien je de resterende abonnementskosten af te kopen.

Wanneer je nog vragen hebt, let us know!

Reageer