Beantwoord

Abonnement vanaf juni 2017

• 24 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 246 Bekeken

Reputatie 2
Goedemiddag,

Ik mag mn abbo verlengen, maar aangezien ik veel in het buitenland (Frankrijk) ben vroeg ik me het volgende af:

Stel ik verleng nu mijn abbo, Geldt dan de nieuwe regel ook voor mij als in junie de binnenland bundel ook in het buitenland gebruikt kan gaan worden?
Of moet ik dan, omdat ik een òud`abbo heb nog Altijd EU Internet blijven betalen tot ik weer kan verlengen.

Of geld deze nieuwe regel voor ELK abbo?
Dan heb ik nog wel steeds Altijd EU Internet bundel twv 14,99 euro, die ik niet tussentijds uit kan zetten.

M.vr.gr

Gert
icon

Beste antwoord door Thalina 26 oktober 2016, 10:34

Hoi Gert,

Wat leuk dat je erover nadenkt om jouw abonnement te verlengen! Zeker omdat je vaak in Frankrijk bent begrijp ik dat je deze vragen hebt. Met de nieuwe wetgeving die medio volgend jaar gaat gelden, zullen er inderdaad wat dingen veranderen. Op dit moment heb ik nog geen informatie over wat deze aanpassingen precies zullen inhouden. Als blijkt dat een eventueel nieuw abonnement voor jou voordeliger is, kunnen we altijd kijken naar de mogelijkheden!

Ik hoop in ieder geval dat we je de komende tijd nog steeds mogen blijven verwelkomen bij T-Mobile! 🙂 Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gert,

Wat leuk dat je erover nadenkt om jouw abonnement te verlengen! Zeker omdat je vaak in Frankrijk bent begrijp ik dat je deze vragen hebt. Met de nieuwe wetgeving die medio volgend jaar gaat gelden, zullen er inderdaad wat dingen veranderen. Op dit moment heb ik nog geen informatie over wat deze aanpassingen precies zullen inhouden. Als blijkt dat een eventueel nieuw abonnement voor jou voordeliger is, kunnen we altijd kijken naar de mogelijkheden!

Ik hoop in ieder geval dat we je de komende tijd nog steeds mogen blijven verwelkomen bij T-Mobile! 🙂 Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer