Beantwoord

Actieve internetpas

  • 31 juli 2014
  • 3 reacties
  • 268 Bekeken

Elke keer als ik mijn gsm in de "vliegstuigstand" en daarna weer aan zet, krijg ik de melding dat ik geen actieve internet pas heb, of ik dat niet weet. ( ben tijdelijk in België)
Heb nu nieuwsbrief, surprise enz., maar aangevinkt, zodat ik deze berichten niet meer ontvang.
Mijn vraag: is er soms nog een andere oplossing?
icon

Beste antwoord door Harvey 2 augustus 2014, 09:41

Elke keer als ik mijn gsm in de "vliegstuigstand" en daarna weer aan zet, krijg ik de melding dat ik geen actieve internet pas heb, of ik dat niet weet. ( ben tijdelijk in België)
Heb nu nieuwsbrief, surprise enz., maar aangevinkt, zodat ik deze berichten niet meer ontvang.
Mijn vraag: is er soms nog een andere oplossing?


Kan je data roaming in het menu van je toestel uitschakelen zodat je deze melding niet meer krijgt? Laat me weten of het heeft geholpen. Op onze website staat informatie over de instellingen van je mobiele telefoon.
Bekijk origineel

3 reacties

Elke keer als ik mijn gsm in de "vliegstuigstand" en daarna weer aan zet, krijg ik de melding dat ik geen actieve internet pas heb, of ik dat niet weet. ( ben tijdelijk in België)
Heb nu nieuwsbrief, surprise enz., maar aangevinkt, zodat ik deze berichten niet meer ontvang.
Mijn vraag: is er soms nog een andere oplossing?


Kan je data roaming in het menu van je toestel uitschakelen zodat je deze melding niet meer krijgt? Laat me weten of het heeft geholpen. Op onze website staat informatie over de instellingen van je mobiele telefoon.
Elke keer als ik mijn gsm in de "vliegstuigstand" en daarna weer aan zet, krijg ik de melding dat ik geen actieve internet pas heb, of ik dat niet weet. ( ben tijdelijk in België)
Heb nu nieuwsbrief, surprise enz., maar aangevinkt, zodat ik deze berichten niet meer ontvang.
Mijn vraag: is er soms nog een andere oplossing?


Kan je data roaming in het menu van je toestel uitschakelen zodat je deze melding niet meer krijgt? Laat me weten of het heeft geholpen. Op onze website staat informatie over de instellingen van je mobiele telefoon.
Harvey, dank voor je antwoord, heb al een paar dagen geen "last" meer van sms berichten over "actieve internetpas"

Reageer