Beantwoord

activeren bundel travel & surf pas lukt niet

• 24 november 2019
  • 1 reactie
  • 434 Bekeken

Hoi,

we zijn nu in Orlando en ik wil graag voor €19,99 een usa t mobile internet Travel &surf bundel activeren. Ik open de raoming pagina die ik in de sms pagina heb staan, dan kan ik de bundel kiezen en komt een groene bevestigen knop. Wanneer ik daar op druk (bevestigen) wordt de pagina herladen en kan ik alleen een voucher code invullen?!? Er is verder niet geactiveerd en ik heb geen sms gehad of zo?

oh ja, alles doe ik op 4g met roaming aan.

ik heb het al meerdere keren geprobeerd (Washington, nu Orlando) en heb en iPhone 6 en gebruik safari.

we hebben speciaal hiervoor een prepaid kaart aangeschaft, dus zou wel zonde zijn als we hem niet kunnen gebruiken....

icon

Beste antwoord door Evy 25 november 2019, 10:58

Hi @Geert2019 

Dit ga ik direct voor je regelen! Geniet je een beetje in Washington en Orlando? Klinkt fantastisch! :sunglasses: Kun je in een privébericht je Naam, 06-nummer (waar je de bundel op wilt activeren), adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik dit binnen heb dan activeer ik de bundel voor je.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Geert2019 

Dit ga ik direct voor je regelen! Geniet je een beetje in Washington en Orlando? Klinkt fantastisch! :sunglasses: Kun je in een privébericht je Naam, 06-nummer (waar je de bundel op wilt activeren), adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik dit binnen heb dan activeer ik de bundel voor je.

Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Reageer