Beantwoord

Altijd EU internet

• 30 maart 2016
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

Hoi,

Ik heb recent een altijd EU internet bundel aangeschaft en heb nu twee vragen:
- Kan ik het verbruik van deze bundel inzien? Ik kan het niet vinden (wel van mijn NLse internet- en belbundel etc)
- Op mijn telefoon kan ik gegevensroaming aanzetten, maar daarnaast is er ook nog de optie 'in het buitenland een lokale netwerkprovider gebruiken'. Moet ik deze laatste dan ook aanzetten?

Alvast heel erg bedankt!
icon

Beste antwoord door Hajar 31 maart 2016, 12:41

Hi Anne,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Als je gebruik wilt maken van je Altijd EU bundel dan hoeft alleen je dataroaming aan te staan. Je kan verbruik van de Altijd EU bundel alleen in het buitenland inzien via deze pagina. Ben je nu toevallig in het buitenland? Kun je aangeven of het wel lukt met die link? Ik heb even je verbruik gecontroleerd en zie dat je tot nu ongeveer 333MB hebt verbruikt van de 1000MB.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Anne,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat jij je vraag hier stelt. Als je gebruik wilt maken van je Altijd EU bundel dan hoeft alleen je dataroaming aan te staan. Je kan verbruik van de Altijd EU bundel alleen in het buitenland inzien via deze pagina. Ben je nu toevallig in het buitenland? Kun je aangeven of het wel lukt met die link? Ik heb even je verbruik gecontroleerd en zie dat je tot nu ongeveer 333MB hebt verbruikt van de 1000MB.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Is gelukt! Heel erg bedankt 🙂

Reageer