Beantwoord

Altijd wereld optie werkt niet

Graag had ik op mijn bestaande topic willen reageren (problemen zone 3)maar kennelijk worden mijn reacties daarop geblokkeerd. Hierop heb ik het probleem toegelicht over zone 3 internet icm altijd wereld internet van 42,99 euro dat niet werkt. Momenteel ben ik in zone 2 en ook hier het zelfde probleem. Zie foto's... Heb een ander t-mobile abonnement bij me en hier krijg ik gewoon de optie een travel en surf pas te kopen.. Dit probleem speelt nu al sinds 9 april en inmiddels is er nog op geen enkele wijze contact met me opgenomen zoals beloofd. 😠
icon

Beste antwoord door Hajar 17 mei 2016, 10:58

Hi grav,

Ik begrijp dat het nogal frustrerend is dat je Altijd Wereld Internet bundel niet werkte in zone 3. Excuses voor het ognemak! Ik zie dat onze technische afdeling nog steeds bezig is met je case. Zij hopen op 19 mei meer te weten en zij zullen dan ook contact met je opnemen. Mocht je binnenkort weer naar het buitenland gaan dan zou een Travel & Surf pas inderdaad je beste optie zijn. Ik was laatst in de VS en maakte gebruik van een Travel & Surf pas en ik had overal goed bereik. Ik zie dat je Bs-dudley90 een tip hebt gegeven over een PrePaid kaart en dat is natuurlijk ook een optie.

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

14 reacties

Ondertussen is de altijd wereld internet bundel gedeactiveerd omdat mijn contract verlenging vandaag (16 mei) ingaat. Sinds 15 minuten krijg ik weer de mogelijkheid een pas te kopen, zie foto. Mensen sluit de bundel altijd wereld internet NIET aan als je er gebruik van wilt maken in zone 2 of 3 want deze werkt NIET ! Er zijn meer mensen die hetzelfde aan t-mobile gemeld hebben, maar behalve je bundel beëindigen doen ze er niet aan. Toch kassa als je 42,99 vraagt en alleen de bundel levert voor zone 1 van 14,99 euro. Overigens is t-mobile 3G zoals in de screenshots t-mobile VS deze heeft exact dezelfde naam als de Nederlandse.
Tenslotte misschien nog een suggestie voor verbetering: Onderaan de travel en surf pagina staat "Nederlandse bundel gebruiken in EU" voor 2,50 per MB. Zone 2 (VS) is geen EU dus deze tekst is erg verwarrend. Hiermee word gewoon bedoeld dat je kunt betalen naar verbruik voor 2,50 euro per MB neem ik aan.
Ik krijg hetzelfde probleem als ik in de VS ben. Ben er wekelijks voor mijn werk en heb het nul keer kunnen gebruiken. Na 99900000x bellen, heeft iemand van de technische dienst gezegd dat dit een probleem is waar iedereen last van heeft die "altijd wereld internet" heeft buiten zone 1. Kennelijk weet niemand van de klantenservice hiervan. Volgens hem zal het een week of twee duren voordat het gefixed is. Toch is dit iets wat ik al sinds begin april meemaak...
Gelukkig meer mensen buiten mijn kennissenkring dus. De klantenservice doet eerst alsof het aan jezelf ligt aan krijg je eerst al die dingen te horen dat je slecht bereik hebt of dat ze in het buitenland afhankelijk zijn van het netwerk wat niet van hun is. Als je in zone 2 of 3 bent ga je ook niet even snel de duur betaalde klantenservice bellen om dit door te geven. Zoals jij aangeeft weet de TD hier dus wel van. Dan zou een smsje voor degene die deze bundel heeft toch geen overbodige luxe zijn waarin ze aangeven dat er een storing is en dat ze automatisch gecrediteerd worden.
Zou in de VS een t-mobile prepaid kaart kopen heb je voor $3 tot 200MB per dag 4G snelheid en onbeperkt bellen en sms'sen binnen de VS. Na de 200MB gaat de snelheid omlaag. De $3 word alleen aangebroken als je er gebruik van maakt.. Wel eens in de 3 maanden opwaarderen anders is beltegoed weg.
Reputatie 7
Badge +20
Hi grav,

Ik begrijp dat het nogal frustrerend is dat je Altijd Wereld Internet bundel niet werkte in zone 3. Excuses voor het ognemak! Ik zie dat onze technische afdeling nog steeds bezig is met je case. Zij hopen op 19 mei meer te weten en zij zullen dan ook contact met je opnemen. Mocht je binnenkort weer naar het buitenland gaan dan zou een Travel & Surf pas inderdaad je beste optie zijn. Ik was laatst in de VS en maakte gebruik van een Travel & Surf pas en ik had overal goed bereik. Ik zie dat je Bs-dudley90 een tip hebt gegeven over een PrePaid kaart en dat is natuurlijk ook een optie.

Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het graag.
@grav, ja goed idee van zo'n prepaid in de vs, mja nogsteeds frustrerend als ik per maand zoveel geld betaal voor iets dat zo'n prepaid kaart "hoort" te vervangen.

Het hele probleem is namelijk dat t-mobile denkt dat ons pakket momenteel denkt dat het alleen te gebruiken is in zone 1. Als we op roaming.t-mobile.nl zitten en we drukken op "mijn beschikbare passen", staat er letterlijk, altijd wereld internet alleen beschikbaar in Zone 1. Zodra ik terug ben in europa, kan ik weer internetten. Voor een bizarre reden kan ik dus ook geen ander travel n surf pas krijgen, @Hajar. Zelfs de klantenservice kon dit niet doen voor mij. Ik ga overmorgen weer naar New York en ik weet dan dat ik waarschijnlijk een prepaid kaart moet kopen...terwijl ik per maand 47.99 aan dit betaal.
Of was het 42.99
Reputatie 7
Badge +20
Hi Bs_dudley90,

Ik zie dat mijn collega's ook bezig zijn met jou case. Je hebt ze ook al telefonisch gesproken en ze hebben aangegeven dat we bezig zijn met dit probleem op te lossen. Ook zijn de kosten uit coulance vergoed.

Ik hoop dat we dit snel kunnen oplossen zodat je weer zorgeloos kan internetten in zone 3.
en zone 2 ook graag...:D
Reputatie 7
Badge +20
Vooruit, zone 2 er ook bij! ;)

Ik zie dat mijn collega's nog hard bezig zijn om dit voor je op te lossen, excuses dat dit een tijdje duurt, maar er wordt hard aan gewerkt!

Mocht je in de tussentijd nog vragen voor ons hebben, dan horen we dat graag van je.
2 maanden verder en nog niemand ,zoals reeds 5 maal beloofd, die contact opgenomen heeft. Ik geef het op.. T-mobile reageert gewoon niet en van netjes compenseren houden ze niet van. Wees slim pak een andere provider die wel een technische dienst heeft....
Hij doet het bij mij weer goed in zone 2!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Grav,

Het toeval wil dat het probleem vanochtend ook bij jou verholpen is, excuses voor het lange wachten en ongemak. Zoals Hajar ook aangaf waren de kosten gecrediteerd en verrekend.

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten!

@Bs_dudley90

Goed te lezen! Ben blij dat het uiteindelijk toch opgelost is! 🙂
@bs_dudley90 goed dat het weer werkt voor je. Ik heb zaterdag een Duits Vodafone abonnement afgesloten , 8GB in heel europa en de vs&canada en de rest vd wereld 2,95 per dag voor 50mb voor 60 euro. Als t-mobile nog niet het fatsoen heeft mensen in te lichten dat je probleem opgelost is. Behalve het forum heb ik nog nooit wat gehoord. Niet alle kosten zijn gecrediteerd, daarbij zou een gebaar voor de ellende wel op zijn plaats zijn geweest. Maar goed ik laat het hierbij, case closed en fingers crossed dat ik nooit meer een storing krijg want dan is T-mobile niet thuis..
Reputatie 7
Badge +20
Hi grav,

Ik begrijp je reactie goed. We zijn al een tijdje bezig om dit probleem op te lossen en ik zie nu in het systeem staan dat het voor jou ook is opgelost. Heb je daar een bevestiging van gehad? Heb je ook gecontroleerd of het werkt? Wat betreft de kosten in het systeem zie ik dat ik dat de kosten zijn gecrediteerd en verrekend met je factuur.

Als ik nog iets voor je kan doen, laat het mij weten.

Reageer