Beantwoord

App denkt dat ik in het buitenland ben...

  • 21 januari 2020
  • 2 reacties
  • 175 Bekeken

Hallo, ik zie al een tijd in de app, en online, dat ik in het buitenland (Duitsland) zou zijn... Dit is echter niet het geval. Krijg hierdoor ook steeds de reclames of ik niet beter kan overstappen naar een andere bundel. 

Graag hulp, 

 

Mvg

Mitchell

icon

Beste antwoord door CrisTien 21 januari 2020, 14:37

Beste @MitchellKoot Welkom in de community.

Probeer eens of het helpt als je de app verwijderd en er opnieuw opzet.

Ook kan je je netwerk opnieuw instellen. Je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk TM zou dan moeten zien dat je in #NL verblijft.😎

Laat even weten of dit helpt! 
Groetjes. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @MitchellKoot Welkom in de community.

Probeer eens of het helpt als je de app verwijderd en er opnieuw opzet.

Ook kan je je netwerk opnieuw instellen. Je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk TM zou dan moeten zien dat je in #NL verblijft.😎

Laat even weten of dit helpt! 
Groetjes. 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @MitchellKoot 

Maak je toevallig geen gebruik van een VPN ofzo? Indien dat niet het geval is laat alleen de app zien dat je in Duitsland bent of andere apps/locatie van telefoon? Hoe zit het met de website als je inlogt op de T-mobile app, misschien even de app verwijderen en weer installeren?

Reageer