Beantwoord

Basis Sim: gratis Travel & Surf?

• 24 april 2017
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Beste T-Mobile,

Onder Mijn abonnement (ik heb Basis Sim) zie ik achter Travel & Surf staan: GRATIS.
Betekent dit dat ik geen Travel & Surf Pas hoef te kopen om in Engeland te internetten?

(Bij andere vragen op dit forum over dit onderwerp wordt geantwoord dat je een pas moet kopen, dus ik twijfel over de betekenis van dit "GRATIS".)
icon

Beste antwoord door Kaassausje 25 april 2017, 13:47

Hoi iVone, welkom op het klantenforum.

De gratis Travel&Surf bundel is bedoeld om Travel&Surf passen aan te kunnen schaffen wanneer je in het buitenland bent. Zonder die bundel gaat dat niet lukken. Wanneer je niet voor een Travel&Surf pas of voor betalen per MB kiest, blokkeert deze bundel je internet in het buitenland, zodat je niet voor een onaangename verrassing komt te staan.

Maar..!

Vanaf 15 juni worden de roamingtarieven aangepast, in dit topic kun je daar meer over lezen. In het kort: het houdt in dat je straks je bel-, sms- en databundel ook in de EU kunt gebruiken.

Weet je zo voldoende? 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi iVone, welkom op het klantenforum.

De gratis Travel&Surf bundel is bedoeld om Travel&Surf passen aan te kunnen schaffen wanneer je in het buitenland bent. Zonder die bundel gaat dat niet lukken. Wanneer je niet voor een Travel&Surf pas of voor betalen per MB kiest, blokkeert deze bundel je internet in het buitenland, zodat je niet voor een onaangename verrassing komt te staan.

Maar..!

Vanaf 15 juni worden de roamingtarieven aangepast, in dit topic kun je daar meer over lezen. In het kort: het houdt in dat je straks je bel-, sms- en databundel ook in de EU kunt gebruiken.

Weet je zo voldoende? 🙂
Ha Kaassausje,
Hartelijk dank voor je duidelijke antwoord!
Ik heb zojuist via de chat begrepen dat het "GRATIS" eigenlijk meer iets betekent als "IS MOGELIJK".
Ik vergeleek het met dat ik "gratis" een bioscoop in mag, maar dan alsnog voor een film moet betalen. De dame van de chat gaf me daarin wel gelijk. Ik heb het maar even via de Feedback laten weten dat het verwarrend kan zijn.
Helaas valt het reisje vóór 15 juni - daarna verdwijnt inderdaad het hele "probleem"! 😃
Hoi iVone.

Graag gedaan hoor. :)

Da's een mooie vergelijking inderdaad, ik zou zelf denken aan de supermarkt, je mag er best in, maar producten moet je kopen. 😉 Jammer dat het reisje nog voor de nieuwe regels valt, maar hopelijk wordt 'ie wel mooi. 😃
Ha Kaassausje,

Bedankt, zal vast leuk worden!
😃

Reageer