Beantwoord

Basisabonnement en bellen vanuit Duitsland


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik hen een basisabonnement. Waarom kan ik dan nog niet bellen vanuit Duitsland. Ik hoefde daar immers toch
niet iets speciaals voor te doen?
icon

Beste antwoord door David 15 juni 2017, 10:03

Hoi Hdn,

Dat klopt inderdaad, je hoeft niets te doen om aanspraak te maken op de veranderingen van 13 juni. Het zou automatisch al moeten werken!

Ik heb in ons systeem gekeken, maar zie geen blokkade of openstaande factuur. Alles staat in ons systeem dus goed om te bellen vanuit het buitenland. We hebben in dit topic een aantal stappen die je kunt controleren om het zo op te lossen. Zou je die eens door kunnen nemen om te kijken of het dan wel werkt?

Mocht het nog niet lukken, laat dan in het algemene topic een reactie achter. Geef hier aan wat je hebt geprobeerd, welke melding je krijgt en naar welk land je wilt bellen. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. We helpen je, indien nodig, in het algemene topic graag verder! 🙂

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Hdn,

Dat klopt inderdaad, je hoeft niets te doen om aanspraak te maken op de veranderingen van 13 juni. Het zou automatisch al moeten werken!

Ik heb in ons systeem gekeken, maar zie geen blokkade of openstaande factuur. Alles staat in ons systeem dus goed om te bellen vanuit het buitenland. We hebben in dit topic een aantal stappen die je kunt controleren om het zo op te lossen. Zou je die eens door kunnen nemen om te kijken of het dan wel werkt?

Mocht het nog niet lukken, laat dan in het algemene topic een reactie achter. Geef hier aan wat je hebt geprobeerd, welke melding je krijgt en naar welk land je wilt bellen. Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot. We helpen je, indien nodig, in het algemene topic graag verder! 🙂