Beantwoord

Bellen buitenland

Hallo. Ik wil weten waarom ik niet naar het buitenland kan bellen. Er os voor zover ik weet geen blokkades op mijn abbonement. Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 februari 2019, 10:14

Hoi @shelly1980 ,

Dankjewel voor het privéberichtje met jouw gegevens!

Ik zie in ons systeem dat er inderdaad nog een blokkade actief is. Deze heb ik nu direct voor jou verwijderd, dus het zou nu helemaal goed moeten zitten. Kun je jouw toestel even opnieuw opstarten en proberen of alles weer naar behoren werkt? Ik hoor graag van je of dat het geval is! 😃

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hoi Shelly,

Kijk even in Mijn T-Mobile of er geen blokkades staan bij Gegevens & Instellingen, Blokkades.
Heb je al je rekeningen betaald, vervelende vraag maar dit kan een tijdelijke blokkade opleveren.

Groet, Folkert
Hallo,

Nee er staat geen blokkades niks. En alles is word op tijd betaald en heb nooit een achterstand gehad ofzo. Ik vond het ook heel raar.
Reputatie 5
Badge +6
Hoi @shelly1980,

Soms kan er ook sprake zijn van een (tijdelijke) blokkade vanuit T-Mobile.
We zullen even reactie van een T-Mobile moderator moeten afwachten, deze hebben toegang tot klantgegevens en klantdata.

Nog even geduld dus...
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Shelly1980,

Daar ben ik hoor! Ik kijk graag met jou mee in het systeem. Zo kan ik verder uitzoeken waarom je niet naar het buitenland kunt bellen.

Jouw Community-account is niet gekoppeld aan jouw telefoonnummer, dus ik kan op dit moment nog niet meteen iets inzien. Zou je mij jouw naam, adres, telefoonnummer en geboortedatum kunnen sturen? Dit mag in een privéberichtje en dat kun je sturen door op mijn naam te klikken. Dankjewel alvast! 🙂
Reputatie 6
Badge +16
Hoi @shelly1980 ,

Dankjewel voor het privéberichtje met jouw gegevens!

Ik zie in ons systeem dat er inderdaad nog een blokkade actief is. Deze heb ik nu direct voor jou verwijderd, dus het zou nu helemaal goed moeten zitten. Kun je jouw toestel even opnieuw opstarten en proberen of alles weer naar behoren werkt? Ik hoor graag van je of dat het geval is! 😃
Hi,

Dankjewel. Het werkt nu wel. Ik kan naar het buitenland bellen.

Groetjes Shelly

Reageer