Beantwoord

Bellen buitenland

• 11 mei 2019
  • 5 reacties
  • 537 Bekeken

kan Nog steeds nie naar buitenland bellen ondanks dat ik bij ben met mijn factuur betalen hoe kan dit??
icon

Beste antwoord door Jaimy 12 mei 2019, 13:27

@pipodeclown_2 Bedankt voor het meedenken!😍

@lsaunders Ik heb meteen met je meegekeken en zag dat er in ons systeem inderdaad nog een blokkade voor het buitenland actief stond. Uiteraard heb ik die meteen voor je verwijderd. Je kunt nog even je toestel opnieuw opstarten en dan zou alles het weer moeten doen! Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is met de familie in Engeland, maar het klinkt serieus - daarom wens ik je in elk geval veel sterkte. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Staat bellen naar buitenland niet uitgeschakeld in je account op My T-Mobile?
Nee staat niet uit had rekening openstaan maar die is allang afbetaald daarom snap khet nie
En moet dringend familie in Engeland bellen
Reputatie 5
Badge +4
Wanneer heb je die factuur alsnog betaald? En hoe, via de iDeal mogelijkheid of zelf overgemaakt?
Reputatie 7
Badge +19
@pipodeclown_2 Bedankt voor het meedenken!😍

@lsaunders Ik heb meteen met je meegekeken en zag dat er in ons systeem inderdaad nog een blokkade voor het buitenland actief stond. Uiteraard heb ik die meteen voor je verwijderd. Je kunt nog even je toestel opnieuw opstarten en dan zou alles het weer moeten doen! Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is met de familie in Engeland, maar het klinkt serieus - daarom wens ik je in elk geval veel sterkte. Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je!

Reageer