Beantwoord

Bellen en gebeld worden lukt niet

• 9 juni 2017
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Goede middag!

Het lukt niet meer om uitgaand te bellen. Ik zit op dit moment in Belgie, net over de grens in Maastricht. Als provider verschijnt er op mijn display: Mobistar T-mobile.
En als men mij probeert te bellen wordt er onmiddellijk doorgeschakeld naar mijn voicemail.
Hellup!
icon

Beste antwoord door David 10 juni 2017, 16:58

Hey Hans,

Heb je daar nu nog steeds last van? Het lijkt namelijk alsof het netwerk even een minder bereik had in jouw omgeving. In ons systeem zie ik verder geen blokkades op het gebruik in het buitenland, dus het zou gewoon moeten werken. Heb je al eens handmatig een andere provider geselecteerd? Je kunt in België kiezen tussen Orange, Proximus en Telenet-BASE. Probeer even één van deze providers, dan zou het goed moeten komen!

Houd je ons op de hoogte? Als wij je verder kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Hans,

Heb je daar nu nog steeds last van? Het lijkt namelijk alsof het netwerk even een minder bereik had in jouw omgeving. In ons systeem zie ik verder geen blokkades op het gebruik in het buitenland, dus het zou gewoon moeten werken. Heb je al eens handmatig een andere provider geselecteerd? Je kunt in België kiezen tussen Orange, Proximus en Telenet-BASE. Probeer even één van deze providers, dan zou het goed moeten komen!

Houd je ons op de hoogte? Als wij je verder kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag!
Mijn zoon heeft hetzelfde met het nummer dat eindigt op 687 en ook op mijn naam staat. Hij zit op de luchthaven van Brussel achter de douane en kan ons niet bereiken. Als wij de klantenservice bellen wordt ook iedere keer de verbinding verbroken! Fijn als je elke maand je EU abonnement betaald en er niets aan hebt. Alle indtellingen staan goed en roaming aan! Binnen een uur een oplossing, want het is dringend!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lucy1960,

Is het wellicht ondertussen gelukt om de klantenservice te pakken te krijgen? Dit is doorgaans de snelste manier om in contact met ons te komen. Op de Community is het doorgaans zo'n 24 uur, dus een reactie nu is al vrij rap!

Aangezien het niet om jouw eigen nummer gaat, moet ik ter controle nog een aantal gegevens hebben. Kun je deze gegevens via een privébericht versturen: Telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN (allemaal van het abonnement waar het om gaat). Ik kijk dit dan zo snel mogelijk na, maar houd er rekening mee dat dit wellicht morgenochtend is.

Ik wil ook alvast aanraden om de instructies uit dit topic door te nemen. Hier staat precies in wat hij kan doen om te controleren of de instellingen inderdaad wel in orde zijn.

Ik hoor graag of het is gelukt!
Het is gisteren niet meer gelukt om de klantenservide te bereiken, want de verbonding werd steeds verbroken. Maar ik stuur je een pb. M.v.g. Lucy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lucy,

Ik heb een uurtje geleden op jouw privébericht gereageerd. Deze vind je dus in je inbox. 🙂

Reageer