Beantwoord

Bellen en internet in Gambia

• 3 januari 2017
  • 3 reacties
  • 2778 Bekeken

Beste wij gaan binnen kort naar gambia hoe kan ik daar het beste bellen of internetten.
Heb zelf een stel samen abbonnement.
icon

Beste antwoord door David 3 januari 2017, 15:39

Hey Messi8,

Mooi zeg, zo'n reis naar Afrika! :D

Onze Klantexpert heeft je al van een goed antwoord voorzien, alleen is het in Gambia (zone 3) wel mogelijk om een Travel & Surf-pas aan te schaffen. Het klopt wel dat de kosten in zone 3 behoorlijk prijzig zijn, dus afhankelijk van hoe lang je er bent zou ik hier goed even naar kijken.

Mocht je nog meer informatie nodig hebben of nog met vragen zitten, dan horen we dat graag! Alvast een hele fijne reis. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Gambia is in Zone 3, dus je kunt geen Travel & Surf kopen voor mobiel internet. Je betaald €5 per MB (!!). Ter vergelijking: in Duitsland betaal je €0,06 per MB. Daarnaast is bellen ook behoorlijk duur (enkelen euro's per minuut exl. start-tarief).

Ik raad aan om een lokale PrePaid SIM-kaart te kopen, en daar mee internetten. Bellen kun je het beste via WhatsApp/Skype/Viber/etc doen.

Weet je zo voldoende?

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hey Messi8,

Mooi zeg, zo'n reis naar Afrika! :D

Onze Klantexpert heeft je al van een goed antwoord voorzien, alleen is het in Gambia (zone 3) wel mogelijk om een Travel & Surf-pas aan te schaffen. Het klopt wel dat de kosten in zone 3 behoorlijk prijzig zijn, dus afhankelijk van hoe lang je er bent zou ik hier goed even naar kijken.

Mocht je nog meer informatie nodig hebben of nog met vragen zitten, dan horen we dat graag! Alvast een hele fijne reis. 🙂
Thanks voor jullie reactie.

Reageer