Beantwoord

Bellen en internet in het buitenland

• 25 april 2016
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

Vroeger als je het buitenland in kwam kreeg je een sms waarmee je een soort bundel kon kopen voor internet. Nu ben ik in Belgie, maar ik heb helemaal niet zo'n sms gekregen? Hoe zit dit???
icon

Beste antwoord door David 26 april 2016, 11:53

Hoi Maxjoepsuus03,

Van harte welkom op ons forum! :)

Er stond geen blokkade op het ontvangen van de welkomstberichtjes, maar deze heb ik wel een reset gegeven voor de zekerheid. Wanneer jouw telefoon verbinding maakt met het buitenlandse netwerk zou je inderdaad een SMS moeten ontvangen. Je hebt niet toevallig het gebruik van het je telefoon in het buitenland geblokkeerd?

Ben je toevallig nu of binnenkort weer in België, zodat je het kunt testen? Houd ons in ieder geval op de hoogte!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Maxjoepsuus03,

Van harte welkom op ons forum! :)

Er stond geen blokkade op het ontvangen van de welkomstberichtjes, maar deze heb ik wel een reset gegeven voor de zekerheid. Wanneer jouw telefoon verbinding maakt met het buitenlandse netwerk zou je inderdaad een SMS moeten ontvangen. Je hebt niet toevallig het gebruik van het je telefoon in het buitenland geblokkeerd?

Ben je toevallig nu of binnenkort weer in België, zodat je het kunt testen? Houd ons in ieder geval op de hoogte!

Reageer