Beantwoord

Bellen en sms-en vanuit België

  • 31 januari 2017
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Sinds 17 januari ben ik nieuwe klant bij T-mobile.
Voor ongeveer 4 maanden ben ik werkzaam in België en ik zou dan graag kunnen bellen en smsen, maar dit lukt niet.
Nu heb ik iets gelezen over dat je eerst 2 facturen betaald moet hebnen voordat dit kan. Klopt dit? Dit zou voor mij heel vervelend zijn
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 januari 2017, 08:55

Hoi Nicolletje,



Welkom op de forum van T-Mobile.

Als nieuwe abonnee kun je niet altijd meteen in het buitenland bellen/internetten óf vanuit het buitenland bellen naar andere telefoonnummers dan Nederlandse en ‘lokale’. Je krijgt volledige toegang tot de buitenlandse netwerken en bellen naar het buitenland vanuit Nederland, zodra je je eerste 2 facturen hebt betaald.



Als je niet op je eerste 2 facturen wilt wachten, kun je een voorschot overmaken. Het voorschotbedrag verrekenen we later automatisch met je factuur. Je kunt het voorschotbedrag van € 115,- overmaken naar ons rekeningnummer, onder vermelding van jouw klantnummer. Mail vervolgens het betaalbewijs naar incasso@t-mobile.nl of fax het naar 06 - 1409 5540. Neem voor meer informatie over het betalen van een voorschot en het voorschotbedrag contact met ons op.



Stel Samen & Stel Bij

Heb je een Stel Samen & Stel Bij abonnement? Dan zorgen we er binnen een week automatisch voor dat je ook in het buitenland kunt bellen/internetten.



Instellingen

Bellen en internetten in het buitenland is mogelijk als jouw toestel hiervoor geschikt is én als er geen blokkades op je aansluiting zijn geplaatst. Hoe je op jouw toestel een ander netwerk in kunt stellen in het buitenland, vind je in de handleiding van je toestel en/of in de T-Mobile Toestelhulp.



Netwerk in het buitenland

Het bereik in het buitenland is afhankelijk van de telecomaanbieder waarmee je belt. Op onze website geven we aan wat het bereik per aanbieder in een bepaald land is. Selecteer eerst het land waarin je wilt bellen.



Succes, mochten er nog vragen zijn dan verneem ik het graag.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi Nicolletje,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Als nieuwe abonnee kun je niet altijd meteen in het buitenland bellen/internetten óf vanuit het buitenland bellen naar andere telefoonnummers dan Nederlandse en ‘lokale’. Je krijgt volledige toegang tot de buitenlandse netwerken en bellen naar het buitenland vanuit Nederland, zodra je je eerste 2 facturen hebt betaald.

Als je niet op je eerste 2 facturen wilt wachten, kun je een voorschot overmaken. Het voorschotbedrag verrekenen we later automatisch met je factuur. Je kunt het voorschotbedrag van € 115,- overmaken naar ons rekeningnummer, onder vermelding van jouw klantnummer. Mail vervolgens het betaalbewijs naar incasso@t-mobile.nl of fax het naar 06 - 1409 5540. Neem voor meer informatie over het betalen van een voorschot en het voorschotbedrag contact met ons op.

Stel Samen & Stel Bij
Heb je een Stel Samen & Stel Bij abonnement? Dan zorgen we er binnen een week automatisch voor dat je ook in het buitenland kunt bellen/internetten.

Instellingen
Bellen en internetten in het buitenland is mogelijk als jouw toestel hiervoor geschikt is én als er geen blokkades op je aansluiting zijn geplaatst. Hoe je op jouw toestel een ander netwerk in kunt stellen in het buitenland, vind je in de handleiding van je toestel en/of in de T-Mobile Toestelhulp.

Netwerk in het buitenland
Het bereik in het buitenland is afhankelijk van de telecomaanbieder waarmee je belt. Op onze website geven we aan wat het bereik per aanbieder in een bepaald land is. Selecteer eerst het land waarin je wilt bellen.

Succes, mochten er nog vragen zijn dan verneem ik het graag.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Nicolletje,

Het antwoord van Serviceweb klopt in dit geval helemaal! We heffen de blokkades wekelijks op, maar in sommige gevallen is dit niet snel genoeg of duurt het net iets langer. Als dit bij ons wordt aangegeven, kunnen wij deze blokkade ook handmatig verwijderen. Ik heb dit bij jou ook gedaan, als je even opnieuw opstart zou het al moeten werken.

Aangezien we ook al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je door naar het andere topic!