Beste antwoord door Thalina
Dat is inderdaad niet handig! Ik heb in het systeem gekeken en ik zie dat je op 14/11/2015 een blokkade hebt geplaatst voor internationale gesprekken. Uiteraard heb ik deze blokkade gelijk voor je verwijderd. Als je je toestel even uit- en aanzet, moet je weer kunnen bellen en gebeld worden. Laat je weten of het is gelukt?
Ik heb je trouwens een sms gestuurd dat ik had gereageerd in het topic, maar met de verkeerde forum naam erin. Sorry! Nodig toe aan koffie ;)
@Morojo,
Wat gaaf dat je in Gambia bent! Lijkt mij een heel mooi land om eens te bezoeken, dus ik ben een beetje jaloers 😉
Wel zo fijn als je zo ver van huis ook bereikbaar bent. Ik heb gelijk in het systeem gekeken om te kijken of je misschien een blokkade hebt, maar dat is niet het geval. Heb je wel verbinding? En je kunt dus wel zelf bellen, sms'en en/of internetten? Met welke provider ben je op dit moment verbonden? Kun je eens handmatig verbinding maken met Africell? Daarmee zou je gebeld moeten kunnen worden. Mocht het met Africell niet lukken, dan kun je ook nog de provider Gamcel proberen. Heb je voorheen in het buitenland wel eens problemen gehad? Mocht het met handmatig wisselen van provider niet opgelost zijn, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel testen als je daar de mogelijkheden voor hebt? Dan kunnen we kijken of het misschien aan je toestel of simkaart ligt.
Ik wens je hoe dan ook een hele fijne en mooie tijd toegewenst in Gambia! En ik zie graag jouw bevindingen op mijn vragen terug, zodat we kunnen kijken waar het probleem ligt!