Beantwoord

Bellen in het buitenland (binnen de EU) kost binnen bundel €0,06/min. met basis-sim-abonnement

• 10 september 2016
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Er was op dit forum veel verwarring rond de kosten voor het bellen in het buitenland (binnen EU) voor klanten met een basis-sim-abonnement. Verschillende forummedewerkers van T-mobile en klantexperts van dit forum bleken niet goed op de hoogte van de kosten voor het bellen in het buitenland en gaven op dit forum verkeerde prijsinformatie.

Nu er uiteindelijk duidelijkheid is, hierbij een bericht (zoals beloofd in het te vroeg afgesloten topic:
https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/verwarring-kosten-buitenland-bellen-basis-sim-only-abonnement-270292).

Voor het bellen in het buitenland (binnen de EU) betaal je binnen je belbundel met een basis sim abonnement 6 cent per minuut en niet de 23 cent die in de prijsplannen staat genoemd.

Vooral voor mensen die bijvoorbeeld een afweging aan het maken zijn tussen een 'Stel Samen & Stel Bij' of een Basis Sim abonnement, is het zinvol te weten wat nu werkelijk de kosten zijn voor het bellen in het buitenland (binnen de EU) met het goedkopere Basis Sim abonnement.

In het forumtopic: https://forum.t-mobile.nl/buitenland-423/buitensporig-hoge-verborgen-kosten-t-mobile-buitenland-bellen-269781/index3.html geven verschillende mensen dus foutieve informatie. Het topic is daarna ook onterecht afgesloten met een verkeerde conclusie.

Omdat ik maar een gewone klant ben (en daarom waarschijnlijk niet door iedereen wordt geloofd), lijkt het me zinvol dat een T-mobile moderator (Thalina) dit nog even bevestigd in dit topic. Dan kan dit onderwerp nu wel terecht worden afgesloten en is er duidelijkheid voor iedereen. Het lijkt me tevens zinvol dat T-mobile snel hun prijsplannen gaat corrigeren, omdat er anders verwarring blijft bestaan over dit onderwerp.
icon

Beste antwoord door Thalina 12 september 2016, 14:08

Hoi Buitenland Beller,

Ik heb net in jouw andere topic gereageerd op jouw laatste bericht. Ik wil je nogmaals vragen om niet telkens een nieuw topic te openen, want ook dit gaat nog steeds over hetzelfde onderwerp. Het is alleen een aanvullende vraag over het onderwerp. Ook dat hoort thuis in het andere topic. Als je nieuwe topics blijft openen over nagenoeg hetzelfde onderwerp, dan zal ik je moeten verwijderen van het forum. Dit gaat namelijk in tegen de forumregels en we hebben je hier al eerder over gewaarschuwd.

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Buitenland Beller,

Ik heb net in jouw andere topic gereageerd op jouw laatste bericht. Ik wil je nogmaals vragen om niet telkens een nieuw topic te openen, want ook dit gaat nog steeds over hetzelfde onderwerp. Het is alleen een aanvullende vraag over het onderwerp. Ook dat hoort thuis in het andere topic. Als je nieuwe topics blijft openen over nagenoeg hetzelfde onderwerp, dan zal ik je moeten verwijderen van het forum. Dit gaat namelijk in tegen de forumregels en we hebben je hier al eerder over gewaarschuwd.

Dit topic gaat op slot.