Beantwoord

Bellen in het buitenland onmogelijk

• 6 mei 2017
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 2
Hallo, ok ben in Duitsland en kan niet bellen naar Nederland. Kunnen jullie mij helpen aub. Groetjes
icon

Beste antwoord door Hajar 7 mei 2017, 10:01

Hi TamaraF,

Goed dat je aan de bel trekt. Ben gelijk voor je gaan kijken of je geen blokkade actief hebt staan, maar dat is niet het geval. Ben je wel verbonden met een Duits netwerk? Je zou met Telekom goed bereik moeten hebben. Werkt dat niet dan kun je handmatig een ander netwerk selecteren. Ervaar je dit probleem met een specifiek nummer of met alle nummers uit Nederland? Heb je de landcode wel toegevoegd +31 of 0031? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen om te controleren of het dan wel lukt?

Ik hoor graag van je, Tamara. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi TamaraF,

Goed dat je aan de bel trekt. Ben gelijk voor je gaan kijken of je geen blokkade actief hebt staan, maar dat is niet het geval. Ben je wel verbonden met een Duits netwerk? Je zou met Telekom goed bereik moeten hebben. Werkt dat niet dan kun je handmatig een ander netwerk selecteren. Ervaar je dit probleem met een specifiek nummer of met alle nummers uit Nederland? Heb je de landcode wel toegevoegd +31 of 0031? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen om te controleren of het dan wel lukt?

Ik hoor graag van je, Tamara. 🙂
Reputatie 2
Hallo, het probleem is opgelost....bedankt👍👍👍
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tamara,

Graag gedaan hoor! Goed om te horen dat het is opgelost! 🙂

Reageer