Beantwoord

Bellen in Spanje

• 20 januari 2016
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb de optie 120 minuten NL + EU echter hier in Spanje kan ik niet bellen. Zie dat Oranje de provider is en krijg een antwoordapparaat met de opdracht 470 te bellen. Doe ik dat dan krijg ik dezelfde opdracht in het Spaans. Ik kan wel gebeld worden! Heb mijn instellingen voor vertrek naar Spanje nog laten checken in een T mobile vestiging in Veldhoven.
icon

Beste antwoord door Amy 21 januari 2016, 16:28

Hey Snoesje2009,

Flink balen dat het niet lukt! Ik kan mij goed voorstellen dat het niet fijn is dat je niet bereikbaar bent in het buitenland. :S

Helaas hebben mijn collega's in de shop niet helemaal goed gekeken en na wat speurwerk kwam ik er achter dat er nog een blokkade actief is op bellen in het buitenland. Uiteraard heb ik de blokkade direct voor je verwijderd. Wil je laten weten of alles weer naar behoren werkt?

Ben je overigens lekker op vakantie? Veel plezier nog in Spanje! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Heb je al geprobeerd om je telefoon te herstarten, en handmatig een netwerk te kiezen?
Het kan zijn dat Orange een storing heeft, je kunt daarom het beste een andere lokale provider proberen, zoals Xfera.

Hoe oud is je abonnement trouwens?

Groet,
Reputatie 6
Badge +15
Hey Snoesje2009,

Flink balen dat het niet lukt! Ik kan mij goed voorstellen dat het niet fijn is dat je niet bereikbaar bent in het buitenland. :S

Helaas hebben mijn collega's in de shop niet helemaal goed gekeken en na wat speurwerk kwam ik er achter dat er nog een blokkade actief is op bellen in het buitenland. Uiteraard heb ik de blokkade direct voor je verwijderd. Wil je laten weten of alles weer naar behoren werkt?

Ben je overigens lekker op vakantie? Veel plezier nog in Spanje! 🙂

Reageer