Beantwoord

Bellen in U.K. kosten

• 1 juni 2017
  • 3 reacties
  • 1824 Bekeken

Ik heb Onbeperkt bellen/sms en 120 EU, kan ik na 13 juni gratis bellen in Engeland naar engelse nummers of kan ik dat nu al?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 1 juni 2017, 11:26

Goedemorgen Miekedot,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Zoals je zelf al zegt, heb je 120 minuten te besteden in de EU.
Dus je kunt nu al 120 minuten bellen in het buitenland.
Na 13 juni gebeurt er het volgende.

Voor Go-abonnementen:
"Er verandert bijna niets, onze Go-abonnementen zijn al goed voorbereid op de nieuwe regels. Eén aanpassing: Bij Go Basic, Next en Up kan je nu tot 120 minuten in de EU bellen. Dat passen we aan: je kan vanaf 13 juni onbeperkt in de EU bellen."

Stel Samen, Stel Bij:
"Vanaf 13 juni wordt het simpeler en voordeliger: je kunt dan in de EU bellen, sms’en en internetten uit je bundel en betaalt daar geen toeslag meer voor."

Meer informatie kun je hier vinden.

Groetjes,

Leroy
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge +13
Goedemorgen Miekedot,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Zoals je zelf al zegt, heb je 120 minuten te besteden in de EU.
Dus je kunt nu al 120 minuten bellen in het buitenland.
Na 13 juni gebeurt er het volgende.

Voor Go-abonnementen:
"Er verandert bijna niets, onze Go-abonnementen zijn al goed voorbereid op de nieuwe regels. Eén aanpassing: Bij Go Basic, Next en Up kan je nu tot 120 minuten in de EU bellen. Dat passen we aan: je kan vanaf 13 juni onbeperkt in de EU bellen."

Stel Samen, Stel Bij:
"Vanaf 13 juni wordt het simpeler en voordeliger: je kunt dan in de EU bellen, sms’en en internetten uit je bundel en betaalt daar geen toeslag meer voor."

Meer informatie kun je hier vinden.

Groetjes,

Leroy
Dank je Leroy, Ik had n.l. een T-Mobile werknemer gebeld paar weken terug en zij zei dat ik wel van Engeland naar Nederland kan bellen en andersom, nu ook al, maar niet in Engeland naar een engels nummer ook niet ná 13 juni. En dat heb ik nodig (heb daar nu een engels mobieltje voor maar gebruik liever mijn ned. telefoon) Klopt het niet wat zij me vertelde?
Groetjes, Mieke
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mieke,

Sorry dat je dan verkeerd bent ingelicht door mijn collega, want het antwoord van Leroy is hetgene dat klopt. Misschien had ze de voorwaarden anders geïnterpreteerd en was daar de verwarring over ontstaan.

Voor jou geldt dit in ieder geval:
Je belt vanuit een EU-land naar een ander EU-land of naar Nederland
Als je vanuit een EU-land belt, gebruik je de minuten uit je abonnement.

Dit is terug te lezen op deze pagina over de veranderingen van de regels. Hopelijk is het nu wel helemaal duidelijk? :)

Aangezien we ook al een algemeen topic over dit onderwerp hebben gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je door naar het algemene topic.