Beantwoord

Bellen in Verenigd Koninkrijk (UK) na Brexit

• 16 november 2020
  • 1 reactie
  • 1472 Bekeken

De overgangsperiode tussen het Verenigd Koninkrijk en de EU (31 december 2020) zit er bijna op.

Ik ben benieuwd of T-Mobile haar klanten extra kosten in rekening gaat brengen na Brexit (vanaf 1 januari 2021) voor het roamen buiten de EU.

Waneer ik met mijn T-Mobile abonnement naar Engeland ga:

1. Val ik dan in de “Op reis buiten de EU” categorie?
  2. Heb ik “Travel & Surf” nodig?
  3. Kan ik gewoon Minuten/SMS/Data uit mijn bundel gebruiken?

Volgens de Rijksoverheid komt dit geheel aan op de mobiele provider: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/brexit/vraag-en-antwoord/bellen-met-het-verenigd-koninkrijk 

Kijk uit naar jullie antwoord! :wink:

icon

Beste antwoord door CrisTien 16 november 2020, 19:48

Beste @GoogleMe Welkom in de community van T-mobile.

Je komt ook gelijk binnen met een top vraag 👍🏻 Volgens mij zal die vraag de komende tijd vaker voorbij komen.

Ik was ook nieuwsgierig dus ik ben in de Twitter-pen geklommen en zie hier👇het antwoord van T-mobile.

” Voorlopig valt het Verenigd Koninkrijk bij ons nog gewoon onder de EU-regeling, zoals niet-EU lidstaten Noorwegen en IJsland. Als daar verandering in komt, kun je dat zien op Deze pagina Groetjes, ^Jacob van TM”

Weet je zo voldoende?

Prettige avond 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Beste @GoogleMe Welkom in de community van T-mobile.

Je komt ook gelijk binnen met een top vraag 👍🏻 Volgens mij zal die vraag de komende tijd vaker voorbij komen.

Ik was ook nieuwsgierig dus ik ben in de Twitter-pen geklommen en zie hier👇het antwoord van T-mobile.

” Voorlopig valt het Verenigd Koninkrijk bij ons nog gewoon onder de EU-regeling, zoals niet-EU lidstaten Noorwegen en IJsland. Als daar verandering in komt, kun je dat zien op Deze pagina Groetjes, ^Jacob van TM”

Weet je zo voldoende?

Prettige avond 

Reageer