Beantwoord

Bellen / internet gebruik in Polen

Beste lezer,

Ik heb al jaren een T-mobile abonnement.
Sinds kort ben ik voor mijn werk veel in Polen werkzaam.

Mijn vraag:
wat is voor mij de goedkoopste en makkelijkste manier om gebeld te worden en te bellen in Polen.  Hetzelfde geldt voor gebruik van internet.

Is er een soort abonnement voor?
Of dien ik gewoon een Pools nummer (T-mobile) te nemen....zo ja, zijn er simkaarten waar 2 nummers (Nederlands en Pools) op geregistreerd kunnen worden?!

Ik hoor het graag.
Mvg,
Richard
icon

Beste antwoord door Bram 19 maart 2014, 10:14

@Rieschgardt

Welkom op het forum! :D

Het is moeilijk voor mij om te beslissen wat het beste is. Ik weet niet hoeveel je voor je werk moet bellen. Wanneer dit laatste nogal veel is lijkt mij een Poolse simkaart goedkoper. Anderzijds kun je de buitenlandse diensten op deze pagina terugvinden en vergelijken. Let wel op dat je alles goed doorleest. Internet Europa blijft namelijk tot aan het einde van je contract aanstaan.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
@Rieschgardt

Welkom op het forum! :D

Het is moeilijk voor mij om te beslissen wat het beste is. Ik weet niet hoeveel je voor je werk moet bellen. Wanneer dit laatste nogal veel is lijkt mij een Poolse simkaart goedkoper. Anderzijds kun je de buitenlandse diensten op deze pagina terugvinden en vergelijken. Let wel op dat je alles goed doorleest. Internet Europa blijft namelijk tot aan het einde van je contract aanstaan.

Reageer