Beantwoord

bellen lukt niet, gebeld worden wel.

• 9 november 2020
  • 1 reactie
  • 539 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik kan opeens niet meer bellen, maar ik kan wel gebeld worden. Ik zit in Spanje, en ik heb het zsm nodig voor mijn werk. 

Ik heb geen betalingsachterstand en ik heb al gekeken bij mijn instellingen, uitgaande gesprekken staan niet geblokkeerd. 

Kan iemand mij helpen? 

Alvast dank,

icon

Beste antwoord door Evy 9 november 2020, 18:35

Hi @sy.sim 

Goed dat je aan de bel trekt! Eens kijken, heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! Ook wil ik je vragen om in de instellingen van je toestel te controleren of je mobiele netwerk wel aanstaat, en of de ‘mobiele gegevens’ toevallig niet uitstaan. Het komt wel eens voor dat je deze per ongeluk uitgeschakeld hebt waardoor je geen verbinding kunt maken.

Mocht dit allemaal niet het geval zijn, ben je dan in de gelegenheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen en andersom? Op deze manier kunnen we uitsluiten of het probleem bij de simkaart ligt of niet.

Ik hoor het graag van je! :smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8

Hi @sy.sim 

Goed dat je aan de bel trekt! Eens kijken, heb je toevallig al een keer je toestel uit- en aangezet? Dit wil nog wel eens helpen! Ook wil ik je vragen om in de instellingen van je toestel te controleren of je mobiele netwerk wel aanstaat, en of de ‘mobiele gegevens’ toevallig niet uitstaan. Het komt wel eens voor dat je deze per ongeluk uitgeschakeld hebt waardoor je geen verbinding kunt maken.

Mocht dit allemaal niet het geval zijn, ben je dan in de gelegenheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen en andersom? Op deze manier kunnen we uitsluiten of het probleem bij de simkaart ligt of niet.

Ik hoor het graag van je! :smile:

Reageer