Beantwoord

Bellen naar buitenland niet toegestaan

• 8 juli 2019
  • 8 reacties
  • 540 Bekeken

Hi T-mobile Ik heb GO unlimited NL+ EU sim only abonnement, maar bellen naar het buitenland is niet toegestaan. In mijn instellingen staat de blokkade niet aan. Wat gaat hier mis? Is het mogelijk om alsnog deze blokkade uit te zetten?

Groet
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 juli 2019, 10:19

Hoi @elroyirineo ,

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade is verwijderd - top!

Werkt nu alles weer helemaal naar behoren?😁
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Heb je de instelling al gewijzigd in de tmobile app bij blokkades?
Ja die staat op 'toestaan'
Reputatie 3
Ja die staat op 'toestaan'
Stuur tmobile even een berichtje zodat zei de laatste vinkjes kunnen veranderen.. dit was bij iemand anders ook al zo
Reputatie 6
Badge +4
@elroyirineo Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Gezien voor jouw probleem webcare nodig is, zal je even geduld moeten hebben. Een reactie duurt meestal niet zo lang, want webcare leest me.

Als je alvast je abonnementsnummer in je profiel zet, dan kunnen ze meteen voor je aan de slag, als ze je bericht zien.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @elroyirineo ,

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met mijn collega en dat de blokkade is verwijderd - top!

Werkt nu alles weer helemaal naar behoren?😁

Hi T-mobile

Ik heb unlimited NL+ EU abonnement, maar bellen naar het buitenland is niet toegestaan. In mijn instellingen staat de blokkade niet aan. Wat gaat hier mis? Is het mogelijk om alsnog deze blokkade uit te zetten?

Groet

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Stasiu 

Heb je wel netwerk en je kan wel bellen in Nederland?

Soms heb je bij een nieuw afgesloten abonnement nog een tijdelijke blokkade voor gebruik in het buitenland en dat geldt ook voor bellen naar het buitenland.

Wacht hiervoor even op een moderator die kan kijken.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Stasiu 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade actief had voor bellen en gebruiken in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan moet het werken. 

Laat je even weten of het lukt?

Reageer