Beantwoord

Bellen naar buitenland werkt niet

• 27 april 2017
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

kan het zijn omdat ik bewindvoering heb dat ze bellen naar het buitenland geblokkeerd hebben, of is dit omdat ik naar een go unlimited nl + eu abonnement ben overgestapt
icon

Beste antwoord door Thalina 28 april 2017, 10:26

Hoi Teknico007,

Begrijpelijk dat je wilt weten waardoor dit komt! Er is op dit moment geen storing, dus daar kan het niet door komen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat zij heeft aangegeven dat er inderdaad een blokkade staat op buitenland bellen. Je kunt contact opnemen met jouw bewindvoerder hiervoor. Jouw bewindvoerder kan dan hierover contact met ons opnemen.

Als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi teknico007,
Welkom op de forum van T-Mobile.

De kans is groot dat ze dit geblokkeerd hebben. Je zegt dat je net bent overgestapt naar een nieuw abonnement. Je zou natuurlijk eerst even kunnen kijken bij My T-Mobile en dan onder Blokkades of je bij 'Bellen en sms'en naar internationale telefoonnummers' toestaan hebt of blokkeren. Dat zou je eventueel zelf kunnen aanpassen, mocht deze op blokkeren staan.

Anders even geduld hebben tot iemand van T-Mobile je verder kan helpen. Het is Koningsdag dus het kan iets langer duren dan normaal. Fijne dag gewenst en hoop dat het lukt via je My T-Mobile.
dank je wel voor je reactie... via muziek t mobile staat alles toegestaan... maar las net op internet dat het een storing is bij honderden klanten, pas na contact te hebben gehad met de klantenservice gooien ze de blokkade eraf, hoop snel op hulp van iemand van t mobile, geniet van je dag
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Teknico007,

Begrijpelijk dat je wilt weten waardoor dit komt! Er is op dit moment geen storing, dus daar kan het niet door komen. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice en dat zij heeft aangegeven dat er inderdaad een blokkade staat op buitenland bellen. Je kunt contact opnemen met jouw bewindvoerder hiervoor. Jouw bewindvoerder kan dan hierover contact met ons opnemen.

Als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!

Reageer