Beantwoord

Bellen naar buitenlands nummer niet toegestaan

• 30 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Ik probeer te bellen naar een buitenlands nummer maar krijg te horen dat dit nummer niet is toegestaan. In mijn t-mobile app zie ik geen blokkade bij bellen naar buitenlandse nummers. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Muberra 31 augustus 2017, 09:36

Hi Dionne,

Welkom op het forum!

Ik ben meteen in ons systeem gaan kijken! Er stond een blokkade op bellen naar het buitenland, wat in 2015 op jouw verzoek is geplaatst. Het is al van een hele tijd geleden, dus heel begrijpelijk als je dat bent vergeten! De blokkade heb ik direct voor je verwijderd. Als je even jouw telefoon opnieuw wilt opstarten, dan kan je weer bellen.

Zou je dat willen doen en mij laten weten of het weer lukt? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi Dionne,

Welkom op het forum!

Ik ben meteen in ons systeem gaan kijken! Er stond een blokkade op bellen naar het buitenland, wat in 2015 op jouw verzoek is geplaatst. Het is al van een hele tijd geleden, dus heel begrijpelijk als je dat bent vergeten! De blokkade heb ik direct voor je verwijderd. Als je even jouw telefoon opnieuw wilt opstarten, dan kan je weer bellen.

Zou je dat willen doen en mij laten weten of het weer lukt? 🙂
Hoi Muberra, ik heb nu inderdaad kunnen bellen naar het buitenlands nummer. Ontzettend bedankt!
Reputatie 4
Hi Dionne,

You're welcome!

Super dat je weer kunt bellen. Als je ooit weer vragen hebt, weet je mij te vinden. 😃

Reageer