Beantwoord

Bellen naar buitenlandsnummer met buitenlandbundel

• 18 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Ik heb dus dat ik in het buitenland zoveel minuten kan bellen zonder dat er kosten voor gerekend worden. Nu heb ik bij tmobile bij overige kosten een heel hoog bedrag staan voor een buitenlandsnummer wat nog geen minuut heeft geduurd. Nou duurt het nog even voordat ik mijn factuur kan zien maar heeft iemand een idee hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Sam- 19 augustus 2016, 15:24

Hey Leetjuh,

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Je hebt namelijk gewoon recht op belminuten in de EU.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar je gespecificeerde verbruikskosten buiten de bundel via My T-Mobile. Je kan deze inzien door op de overzichtpagina te klikken op 'Meer over je verbruikstatus' en daarna op 'Bekijk specificaties'. Hier zie ik dat je op 12 augustus hebt gebeld naar een Frans servicenummer. Het bellen naar servicenummers is niet inbegrepen in de belbundel, dit wordt dus direct buiten de bundel verrekend.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op zat te wachten, maar ik hoop dat dit in ieder geval wat duidelijkheid schept. Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons dan weten. We helpen je natuurlijk graag verder.

Veel plezier nog in Frankrijk. (als je daar nog bent)

@Andyjezuit, bedankt voor het meedenken. 😉
Bekijk origineel

4 reacties

Bij stel samen bij ken je idd naar de buitenland nummer bellen maar bij overige abboment kost geloof ik 0,51 per minuut bij de oude abbonmenten
Bij je verbruikstatus ken je ook zien wat je hebt gebruik klik onder in bij speciatites daar ken je ook de kosten zien
Dank je. Dan moet ik wachten tot de maand over is en tmobile zelf vragen hoe het kan dat ik alsnog kosten heb gemaakt binnen de minuten
Reputatie 6
Badge +17
Hey Leetjuh,

Het is begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Je hebt namelijk gewoon recht op belminuten in de EU.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar je gespecificeerde verbruikskosten buiten de bundel via My T-Mobile. Je kan deze inzien door op de overzichtpagina te klikken op 'Meer over je verbruikstatus' en daarna op 'Bekijk specificaties'. Hier zie ik dat je op 12 augustus hebt gebeld naar een Frans servicenummer. Het bellen naar servicenummers is niet inbegrepen in de belbundel, dit wordt dus direct buiten de bundel verrekend.

Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op zat te wachten, maar ik hoop dat dit in ieder geval wat duidelijkheid schept. Heb je aanvullende vragen, verzoeken of onduidelijkheden? Laat het ons dan weten. We helpen je natuurlijk graag verder.

Veel plezier nog in Frankrijk. (als je daar nog bent)

@Andyjezuit, bedankt voor het meedenken. 😉

Reageer