Beantwoord

Bellen naar het buitenland: This call is not allowed

• 7 januari 2016
  • 3 reacties
  • 1148 Bekeken

Goedemorgen,

Binnenkort ga ik op vakantie in Oostenrijk en het hotel (waarschijnlijk) heeft geprobeerd om contact met mij te leggen. Als ik de gemiste oproep wil beantwoorden krijg ik de melding "This call is not allowed".

Kunnen jullie dit voor mij oplossen ?

Ik gebruik een Iphone5s
icon

Beste antwoord door Amy 7 januari 2016, 20:02

Hey Maarten,

Toevallig heb ik nét een ander topic met ongeveer hetzelfde probleem beantwoord.

Ook is er in jouw geval geen blokkade actief. Zou je het bovenstaande topic eens willen bekijken? Ik ben overigens ook benieuwd of je wel naar andere nummers in het buitenland kunt bellen. Heb je dat al geprobeerd?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Maarten,

Toevallig heb ik nét een ander topic met ongeveer hetzelfde probleem beantwoord.

Ook is er in jouw geval geen blokkade actief. Zou je het bovenstaande topic eens willen bekijken? Ik ben overigens ook benieuwd of je wel naar andere nummers in het buitenland kunt bellen. Heb je dat al geprobeerd?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Hey Amy,

Heb je oplossing geprobeerd maar zonder succes. Het nummer dat mij belde is +4382090123246. Heb ook geprobeerd te bellen naar 004382090123246 maar dan krijg ik dezelfde melding.

"deze oproep is niet toegestaan bel voor meer informatie klantenservice"

Terwijl ik dit intyp dacht ik laat ik anders even googlen naar het nummer. Blijkt een oplichtingspraktijk te zijn..

Dus ik denk dat ik jullie dankbaar mag zijn ? 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Maarten,

Zo, dat is inderdaad mazzel hebben! Ik ben ook eens gaan kijken op Google en er staan niet al te goede verhalen over dit nummer, dus maar niet meer proberen te bellen! 😉 Ik heb ook voor alle zekerheid nog even bij je overige kosten gekeken, maar daar staan geen extra kosten. Dus dat loopt zo te zien af met een sisser!

Heb je al wel contact kunnen krijgen met het hotel? Ging dat inderdaad om een ander nummer? Ik wens je in ieder geval een fijne vakantie toe in Oostenrijk! Stuur je wat sneeuw onze kant op?

Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden!

Reageer