Beantwoord

Bellen van Duitsland naar Oostenrijk lukt niet.

• 1 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Reputatie 2
Ben nu in Duitsland en wil naar Oostenrijk bellen. Heb geen blokkades aan staan en ook geen achterstallige betaling. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 augustus 2018, 15:40

Hi Boogery,

Geen zorgen! Ik help je graag verder! Wel vreemd dat het wel lukt om naar een duitse nummer te bellen. Ik heb namelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had voor uitgaande internationale gesprekken. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je wel moeten kunnen bellen.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +5
Kun je wel naar Nederlandse nummers bellen? Is het bij alle Oostenrijkse nummers? Lukt het wel naar Duitse nummers? Zonder blokkades zou het in principe moeten lukken. Betreft het gewoon een vast of mobiel nummer? Of eventueel een servicenummer? Verschijnt er een (gesproken) foutmelding? Die laatste zou vanuit een ander land wel eens niet bereikbaar kunnen zijn.
Reputatie 2
Naar NL mobiel lukt wel. Duits nummer niet geprobeerd, geen seconde aan gedacht te doen. Ga ik zo ff doen. Het is een normaal nummer. Ik hoor korte pieptonen.
Reputatie 2
Naar Duits nummer werkt het wel!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Boogery,

Geen zorgen! Ik help je graag verder! Wel vreemd dat het wel lukt om naar een duitse nummer te bellen. Ik heb namelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had voor uitgaande internationale gesprekken. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou je wel moeten kunnen bellen.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer