Beantwoord

Bellen vanuit België

• 15 januari 2017
  • 5 reacties
  • 213 Bekeken

heb stel samen 120min +eu +onbeperkt bellen eu doch kan wel gebeld worden in buitenland doch zelf niet vanuit belgie bellen wel kan ik sms versturen weet iemand of dit aan gsm ligt of provider heb dit nu van gisteren
icon

Beste antwoord door Hajar 16 januari 2017, 16:33

Hi Caspo,

Ik zie dat je vanochtend mijn collega aan de lijn hebt gehad en dat je een blokkade actief had staan waardoor je zelf niet kon bellen. De blokkade is inmiddels verwijderd door mijn collega. Werkt alles weer naar behoren? :)

Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Caspo,

Ik zie dat je vanochtend mijn collega aan de lijn hebt gehad en dat je een blokkade actief had staan waardoor je zelf niet kon bellen. De blokkade is inmiddels verwijderd door mijn collega. Werkt alles weer naar behoren? :)

Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag!
ben nog niet buiten nederland geweest vandaag dus hoop dat het werkt ,ben wel verbaast dat deze fout gebeurt en ik hiervoor moet bellen met klantendienst en tevens belminuten kwijt ben van mijn 120 minuten terwijl deze fout bij t mobile ligt er zijn 10 minuten af gegaan van mijn bundel ,???
Reputatie 7
Badge +20
Hi Caspo,

Ik zie dat je abonnement op 14/1 is ingegaan. Als nieuwe klant kun je niet meteen in het buitenland bellen en internetten. Normaal gesproken krijg je volledige toegang tot het buitenlandse netwerk zodra je de eerste 2 facturen hebt betaald, maar mijn collega heeft een uitzondering gemaakt en de blokkade nu al verwijderd. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
lijkt me sterk wat je me zegt ,ik heb stel samen + onbeperkt Europa waarvoor ik 14.99 bijbetaal en nu beweer jij dat ik eerst 2 maanden moet betalen alvorens ik naar en van het buitenland kan bellen. waarom zou ik dan een abonnement aangaan waar ik geen gebruik van kan maken ,er is volgens mij niemand dat twee maanden gaat betalen zonder dat je er gebruik van kunt maken ,tevens vind ik hier niets van terug , ook heb ik bij winkelmedewerken nadrukkelijk gevraagd of dit direct werkte en deze zij mij dat ik direct kon gebruik maken van nieuw abonnement in en buiten nederland . dus denk eerder dat dit een fout is van klantendienst ???
Reputatie 7
Badge +20
Hey Caspo,

Het klopt helemaal wat mijn collega Hajar hierboven aangeeft. Dit is om fraude tegen te gaan en klanten ook te beschermen tegen onbewust, te hoog verbruik. Je vindt deze voorwaarden ook terug op deze pagina, het betreft dus geen fout.

Aangezien de vraag is beantwoord en we al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je naar het algemene topic.