Beantwoord

Bellen vanuit buitenland geblokkeerd

• 24 februari 2018
  • 5 reacties
  • 196 Bekeken

Al sinds ik Tmobile abonnement heb kan ik vanuit het buitenland niet meer bellen (oproep geblokkeerd). In mijn app staat alles op 'toestaan'. Op mijn telefoon zelf staat onder 'oproep blokkeren' alles op uit. Dat lijkt mij juist, maar als ik het wil aanpassen geeft deze aan 'fout met oproepinstellingen'.

Lijkt mij dat beiden juist zijn ingesteld. Of is er nog iets wat ik over het hoofd zie? Iemand die mij kan helpen?

Groot dank!!
icon

Beste antwoord door Jaimy 26 februari 2018, 09:49

Hoi Try2bdifferent,

Ik heb meteen met je meegekeken en ben erachter wat de mogelijke oorzaak is! Voorheen werd bij activatie van het abonnement een blokkade geplaatst voor internationale gesprekken behalve naar Nederland. Deze blokkade was op jouw abonnement nog steeds actief. Ik heb deze er natuurlijk direct voor je afgehaald en alles zou nu weer naar behoren moeten werken!

Laat je me weten of dat inderdaad het geval is? 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Heb je roaming in je gsm wel aanstaan?
Yes ChrisTien
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Try2bdifferent,

Ik heb meteen met je meegekeken en ben erachter wat de mogelijke oorzaak is! Voorheen werd bij activatie van het abonnement een blokkade geplaatst voor internationale gesprekken behalve naar Nederland. Deze blokkade was op jouw abonnement nog steeds actief. Ik heb deze er natuurlijk direct voor je afgehaald en alles zou nu weer naar behoren moeten werken!

Laat je me weten of dat inderdaad het geval is? 🙂
Dank Jaimy, ik kan weer bellen! Groot dank!!
Reputatie 7
Badge +19
Top, heel fijn!

Je bent altijd welkom op de Community. 😃

Reageer