Beantwoord

Bellen vanuit de EU naar Nederland

• 8 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 456 Bekeken

Ik heb een Go Next abonnement met 120 bellen naar de EU.
Als ik vanuit Duitsland naar Nederland (buitenland naar huis) wil bellen, vallen deze kosten dan ook onder mijn bundel?
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 augustus 2017, 21:01

Hallo., welkom in het forum.
Ja je kan je ook van Duitsland naar NL bellen vanuit je bundel.
Je moet wel langer dan 1 week je abbonement hebben.

Bron:site Tmobile
Blijf je in de EU? Dan kun je zonder zorgen op vakantie met je mobiel. Je gebruikt de belminuten, sms’jes en MB’s van je abonnement of PrePaid zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Daarna betaal je hetzelfde buiten-de-bundeltarief als in Nederland.

Waarom kan ik niet bellen in het buitenland?
Ben je een nieuwe klant? Dan kun je met een Go-abonnement pas na 1 week in en naar het buitenland bellen, sms’en en mms'en. Je bent wel bereikbaar voor een persoon die jou belt vanuit het buitenland. Wil je direct naar het buitenland bellen, dan kun je een voorschot betalen. Neem hierover contact met ons op.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo., welkom in het forum.
Ja je kan je ook van Duitsland naar NL bellen vanuit je bundel.
Je moet wel langer dan 1 week je abbonement hebben.

Bron:site Tmobile
Blijf je in de EU? Dan kun je zonder zorgen op vakantie met je mobiel. Je gebruikt de belminuten, sms’jes en MB’s van je abonnement of PrePaid zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Daarna betaal je hetzelfde buiten-de-bundeltarief als in Nederland.

Waarom kan ik niet bellen in het buitenland?
Ben je een nieuwe klant? Dan kun je met een Go-abonnement pas na 1 week in en naar het buitenland bellen, sms’en en mms'en. Je bent wel bereikbaar voor een persoon die jou belt vanuit het buitenland. Wil je direct naar het buitenland bellen, dan kun je een voorschot betalen. Neem hierover contact met ons op.
Dank je wel,
Deze informatie had ik al eerder gelezen, echter hierin staat niet letterlijk benoemd "vanuit buitenland naar Nederland" maar alleen dat je je bundel kunt gebruiken zoals je in Nederland gewend bent.
Reputatie 7
Badge +20
Er staat zo als je gewend bent maar dan ook in de EU.
Ik heb vanuit Duitsland 3 keer naar iemand in Italië gebeld. Heb er geen extra kosten voor gehad
De rekening van deze telefoontjes is al binnen. Alles staat op nul.
Heb je iets aan die info?
Dank je wel,
Dit is het antwoord waar ik naar op zoek ben.
Dan zal het vanuit DLD naar NLD ook wel zo werken.
Bedankt!
Reputatie 7
Badge +20

Bovenste heb ik gebeld. Onderste ben ik gebeld. Beide geen extra kosten.

Reageer