Beantwoord

Bellen vanuit de VS

• 8 mei 2013
  • 5 reacties
  • 495 Bekeken

In september 2012 ben ik op vakantie naar de usa geweest. Toen we aankwamen op het vliegveld wilde ik naar huis bellen om te laten weten dat we geland waren.
Ik kon toen echter niet bellen en sms-en naar Nederland.

30 mei vertrek ik wederom naar de USA en wil dan zodra ik aankom het thuisfront telefonisch kunnen bereiken.

Staat er een bepaalde blokkade op mijn abbo of doe ik misschien iets verkeerd?
Graag hier een antwoord op en een mogelijke oplossing.

Ik heb vorig jaar wel een weekpas voor travel@surf aangeschaft en ook gebruik van gemaakt maar ik wil graag ook kunnen bellen.
icon

Beste antwoord door Tom 13 mei 2013, 17:18

@nicci-sofie Ik zie dat er, op fraude landen na, geen blokkade actief is voor bellen van uit / naar het buitenland. Je kunt inderdaad van het netwerk gebruikmaken waarmee je (het beste) service ervaart, de kosten zijn voor ieder netwerk gelijk.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey J.Houtvast,

Gaaf Las Vegas! 🆒

Ik zie dat David de blokkade voor bellen in het buitenland verwijderd heeft. Mocht je nog vragen hebben zou je die dan in het andere topic willen stelen? Het is namelijk tegen de huisregels om berichten dubbel te posten. Alvast bedankt!
Wellicht een oud item, zit nu in Las Vegas en heb hetzelfde probleem. krijg de melding contact op te nemen met de service lijn 611 met message d12959. Echter is deze ook niet actief. (moet ik hier nu een prepaid setje kopen om te kunnen communiceren met een volledig dekkend t-mobile abonnement ?? (er is hier trouwens voldoende ontvangst met t-mobile als provider)
Reputatie 5
@nicci-sofie Ik zie dat er, op fraude landen na, geen blokkade actief is voor bellen van uit / naar het buitenland. Je kunt inderdaad van het netwerk gebruikmaken waarmee je (het beste) service ervaart, de kosten zijn voor ieder netwerk gelijk.
Goedemorgen,

Hier kun je alle details nog eens nalezen over het gebruik van je toestel in het buitenland en wat de kosten zijn van het bellen naar bijv. Nederland.

Je kan ook het land invoeren om te kijken in welke zone je zit en wat de exacte kosten zijn als abonnee.

Hierbij de link: http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland

Voor zover mij bekend zou het correct moeten werken als je in het buitenland bent, als je er maar voor zorgt dat je +.. voor een buitenlijn gebruikt.

Mocht dit je vraag niet volledig beantwoord hebben hoor ik dat graag! ;)

Anthonies, bedankt voor je antwoord.
Ik ben zelf op zoek geweest naar deze specifieke tarieven maar kon ze niet vinden.

Begrijp ik het goed dat ik zelf een netwerk kan kiezen in de VS, dat ik niet gebonden ben aan tmobile?

Zo ja, gelden voor alle beschikbare netwerken dezelfde tarieven als in de lijst?

Ik heb inderdaad een + voor het nummer gezet maar tevergeefs. Vandaar ook de vraag ;)

Thanks!!!
Reputatie 3
Goedemorgen,

Hier kun je alle details nog eens nalezen over het gebruik van je toestel in het buitenland en wat de kosten zijn van het bellen naar bijv. Nederland.

Je kan ook het land invoeren om te kijken in welke zone je zit en wat de exacte kosten zijn als abonnee.

Hierbij de link: http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland

Voor zover mij bekend zou het correct moeten werken als je in het buitenland bent, als je er maar voor zorgt dat je +.. voor een buitenlijn gebruikt.

Mocht dit je vraag niet volledig beantwoord hebben hoor ik dat graag! 😉

Reageer