Beantwoord

Bellen vanuit EU

• 24 april 2017
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Ik krijg de mededeling dat deze aktie niet uitgevoerd kan worden. Ik heb 120 belminuten in de EU hoe kan dit dan?
icon

Beste antwoord door Hajar 25 april 2017, 09:07

Hi Girly,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd op internationale gesprekken. Daarom kon je niet bellen in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd zodat je direct weer kan bellen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Ben je toevallig net klant? Het is de eerste twee maanden als klant niet mogelijk om te bellen vanuit de EU. Je kunt bellen vanuit de EU alvast activeren door een bedrag naar T-Mobile over te maken als voorschot op je facturen. Voor meer informatie en duidelijke uitleg kun je hier terecht: https://service.t-mobile.nl/app/answers/detail/a_id/1840/bellen-en-internet-in-het-buitenland-voor-nieuwe-klanten
Hoi hoi ik ben al sinds september 2016 lid van T-mobile en heb in januari 2017 mijn abonnement naar boven ge-upt naar onbeperkt bellen + 120 min binnen de EU. Zag ergens anders in het forum iets over een blokkade?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Girly,

Goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat je zelf een blokkade had geactiveerd op internationale gesprekken. Daarom kon je niet bellen in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd zodat je direct weer kan bellen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Hoi Hajar top tx 😃
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 😳

Reageer