Beantwoord

Bellen vanuit het buitenland

• 30 januari 2017
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Ik zit op ht moment in het buitenland, maar zodra ik naar nederland wil bellen geeft hij aan dat het geblokkeerd is, ik heb het al bij meerdere nummers geprobeers maar elke keer zegt hij dit, wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door David 31 januari 2017, 09:41

Hoi Irma,

Ik zie dat je een nieuw abonnement bij ons hebt, superleuk! 🙂

Er staat altijd een automatische blokkade op bellen in het buitenland. Deze wordt binnen een week automatisch opgeheven, maar bij jou heb ik dat nu handmatig gedaan, zodat je direct kunt bellen. Even het toestel opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn!

Aangezien we ook al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook door naar dat topic.

PS: Vergeet je niet aan te melden voor onze extraatjes! 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hoi Irmakrijnsen,

Welkom op de forum van T-Mobile
Waarschijnlijk staat in MY T-Mobile je buitenland bellen uitgeschakeld.

Ga naar My T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/my/instellingen
Kies daar voor BLOKKADES en daar kan je aanpassen of je wel of niet in het buitenland wil bellen of gebeld worden. Waarschijnlijk heb je deze een keer uitgezet en daarom dat je nu niet kan bellen.

Denk dat het via deze weg wel verholpen zal zijn. Mocht dit nu niet het geval zijn, laat het me weten, dan gaan we verder kijken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Irma,

Ik zie dat je een nieuw abonnement bij ons hebt, superleuk! 🙂

Er staat altijd een automatische blokkade op bellen in het buitenland. Deze wordt binnen een week automatisch opgeheven, maar bij jou heb ik dat nu handmatig gedaan, zodat je direct kunt bellen. Even het toestel opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn!

Aangezien we ook al een algemeen topic hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot. Voor verdere vragen verwijs ik je dan ook door naar dat topic.

PS: Vergeet je niet aan te melden voor onze extraatjes! 😉