Beantwoord

Bellen vanuit het buitenland

• 21 maart 2017
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Ik ben momenteel in Oostenrijk, maar kan niet bellen naar Nederland. Alle instellingen staan volgens mij goed. Internet werkt wel. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door David 21 maart 2017, 09:25

Hoi Patrick,

Hoe is het leven in het prachtige Oostenrijk? :)

Op nieuwe abonnementen staat standaard een blokkade op oproepen vanuit het buitenland. Deze worden binnen een paar dagen verwijderd, zodat je alsnog gewoon kunt bellen. Bij jou is dit niet goed gegaan, sorry voor dit ongemak! Ik heb de blokkade nu handmatig voor je verwijderd, dus even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn om te kunnen bellen naar Nederland.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp met nog een aantal suggesties voor een werkende verbinding in het buitenland. Dit topic gaat op slot, zodat we het forum overzichtelijk houden. Als je nog meer vragen voor ons hebt over dit onderwerp, dan kun je die in dat topic stellen.

Nog een mooie tijd in Oostenrijk, Patrick!

PS: Heb je jezelf al aangemeld voor alle extra voordelen? 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je misschien een blokkade? En probeer eens om er +31 voor te zetten (dus van 0612345678 naar +31612345678).

Groet,
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Patrick,

Hoe is het leven in het prachtige Oostenrijk? :)

Op nieuwe abonnementen staat standaard een blokkade op oproepen vanuit het buitenland. Deze worden binnen een paar dagen verwijderd, zodat je alsnog gewoon kunt bellen. Bij jou is dit niet goed gegaan, sorry voor dit ongemak! Ik heb de blokkade nu handmatig voor je verwijderd, dus even opnieuw opstarten zou voldoende moeten zijn om te kunnen bellen naar Nederland.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp met nog een aantal suggesties voor een werkende verbinding in het buitenland. Dit topic gaat op slot, zodat we het forum overzichtelijk houden. Als je nog meer vragen voor ons hebt over dit onderwerp, dan kun je die in dat topic stellen.

Nog een mooie tijd in Oostenrijk, Patrick!

PS: Heb je jezelf al aangemeld voor alle extra voordelen? 😉