Beantwoord

Bellen vanuit Oostenrijk

• 14 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

Ik kan met mijn abonnement niet bellen vanuit Oostenrijk naar Nederland. Er staan geen blokkades op bellen vanuit het buitenland en mijn abonnement is langer dan 2 maanden actief. Wat moet ik doen om te kunnen bellen?
icon

Beste antwoord door David 15 augustus 2017, 08:43

Hoi Iverschuuren73,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik zie dat er nog een blokkade stond op het voeren van internationale gesprekken. Deze heb ik direct voor je verwijderd, dus als je nu even opnieuw opstart, dan zou het moeten werken! Mocht het nog niet werken, neem dan even de stappen uit dit topic door. Hier staat precies wat je kunt doen om te kunnen bellen vanuit het buitenland.

Als het dan nog steeds niet werkt, laat dan even een reactie achter in bovenstaand topic. Om het overzicht op het forum te bewaren gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
Badge +14
En je hebt wel internet ?
Misschien moet het landnummer worden ingevuld? Dus dat je alleen 06.... of 010..... gebruikt ipv 00316... en 003110.... ?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Iverschuuren73,

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik zie dat er nog een blokkade stond op het voeren van internationale gesprekken. Deze heb ik direct voor je verwijderd, dus als je nu even opnieuw opstart, dan zou het moeten werken! Mocht het nog niet werken, neem dan even de stappen uit dit topic door. Hier staat precies wat je kunt doen om te kunnen bellen vanuit het buitenland.

Als het dan nog steeds niet werkt, laat dan even een reactie achter in bovenstaand topic. Om het overzicht op het forum te bewaren gaat dit topic op slot.