Beantwoord

Bereik buitenland

• 2 juli 2018
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Ik ben in Turkije bv na 2 dagen nog steeds geen mogelijk een bundel of iets aan te schaffen. Ik heb al gekeken naar blokkades maar die zijn er niet. Echt super irritant heeft iemand tips mijn vriend is ook klant bij tmobile en hij heeft wel bereik.
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juli 2018, 10:00

Hi Laura,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie in het systeem dat je op dit moment inderdaad een betalingsregeling hebt lopen. Tijdens een betalingsregeling heb je een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Deze blokkade kan niet verwijderd worden zolang jouw betalingsregeling nog loopt. Op My T-Mobile zie je bij Mijn facturen het overzicht van de facturen die nog openstaan. Als je wilt dan kan je openstaande bedragen voldoen en dan wordt de blokkade verwijderd.

Gaat het zo lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Laura,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en ik zie in het systeem dat je op dit moment inderdaad een betalingsregeling hebt lopen. Tijdens een betalingsregeling heb je een blokkade voor bellen in het buitenland, bellen naar het buitenland, datagebruik in het buitenland en bellen naar servicenummers en diensten van derde partijen. Deze blokkade kan niet verwijderd worden zolang jouw betalingsregeling nog loopt. Op My T-Mobile zie je bij Mijn facturen het overzicht van de facturen die nog openstaan. Als je wilt dan kan je openstaande bedragen voldoen en dan wordt de blokkade verwijderd.

Gaat het zo lukken? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Ja maar gister wilde ik deze geheel betalen want een betalingregeling is helemaal niet nodig maar dat gaat niet omdat ik een sms moet krijgen via ing om te betalen en ik heb geen bereik dus die ontvang ik niet. Jullie hebben toestemming om het bedrag van mijn rekening te halen ik snap sowieso niet hoe er nu nog een rekening open kan staan van april. Is er iets wat ik nu kan doen om toch internet te hebben ik kan direct betalen namelijk en ik ga trouwen over een paar dagen en moet met iedereen kunnen communiceren
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Laura,

Wat een mooie locatie voor een bruiloft, daar wens ik je natuurlijk alvast onwijs veel plezier en geluk mee, met het trouwen! 😃

De afschrijving in april is toentertijd niet gelukt, omdat we het bedrag niet konden incasseren van jouw bankrekening. Dit wordt al tweemaal geprobeerd, maar dit was uiteindelijk dus niet gelukt, vandaar dat deze betaling nog openstond. Ik heb de blokkade voor nu even handmatig verwijderd, zodat je de betaling over kunt maken. Als je even opnieuw opstart, dan zou dit moeten lukken.

Ik raad je aan om de betaling zo snel mogelijk te voldoen, want de blokkade wordt (door de betalingsregeling) automatisch weer geactiveerd als de betaling niet van de betalingsregeling binnen is. Via My T-Mobile kun je het openstaande bedrag direct voldoen en daarna blijft de blokkade dan opgeheven.

Voor nu wens ik je alvast een fantastische tijd in Turkije en geweldige bruiloft toe! 🙂 Als we je nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer