bereik in buitenland

• 29 juli 2020
  • 4 reacties
  • 398 Bekeken

Goede middag 

mijn vriend zit al een paar jaar bij t-mobile.Nu zijn wij op vakantie en heeft hij geen bereik in België en nu ook niet in Luxemburg. Daarnaast zal onze eind bestemming Frankrijk worden. We hebben al zen roaming aan/uit gezet en ook zijn telefoon en 4g netwerk. Maar niks helpt! 

graag hoop ik dat iemand ons kan helpen! 

Groet,
Morgan 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Morgan123 

Ik wil je vriend graag verder helpen. Zijn alle rekening betaald en hebben jullie geen blokkade op My T-Mobile geactiveerd? Hebben jullie al geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke netwerken je kan verbinden. Mocht dat niet werken dan kan je mij een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met jullie mee!

Beste @Hajar ,

we hebben inmiddels eindelijk het probleem opgelost! Via de chat van T-mobile wat overigens erg veel moeite kost, want kon toen geen werknemer spreken op één of andere manier. Wat bleek is dat hij iets had uitgeschakeld bij zijn abonnement! Gelukkig is het eindelijk opgelost! 

in ieder geval bedankt! 

Reputatie 7
Badge +20

Ah heel fijn dat het is opgelost! Ik wens jullie een fijne tijd daar!

Dankjewel! 

Reageer