Beantwoord

Bereik in de VS met Go USA

• 8 maart 2018
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Hoi ik ben nu 10 dgn in de usa en heb nu geen bereik hier Amarillo Texas, hoe zou dat kunnen?
icon

Beste antwoord door CrisTien 8 maart 2018, 17:43

Gaaf Saar wil ik ook nog een keer heen.

Heb je Alles aan staan?
Geen blokkades? Kan je zien in je account) en zelf aanpassen.
Roaming aan staan?

Probeer dan eens om handmatig een andere provider te kiezen wie weet helpt dat.
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Gaaf Saar wil ik ook nog een keer heen.

Heb je Alles aan staan?
Geen blokkades? Kan je zien in je account) en zelf aanpassen.
Roaming aan staan?

Probeer dan eens om handmatig een andere provider te kiezen wie weet helpt dat.
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland
Alles staat aan, geen blokkades, roaming aan. Ik zie provider sprint in de lijst staan, mag ik deze kiezen zonder dat er kosten bij komen?
Reputatie 7
Badge +20
Ik wissel in het buitenland heel vaak als ik denk beter te kunnen. Nooit extra betaald.
Wat bij mij ook wel eens helpt is Roaming uit. Telefoon opnieuw opstarten en roaming weer aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Saar,

Wat leuk dat je in de VS bent! Ik hoop dat je het naar je zin hebt. Ik zie dat je gebruik maakt van een Go Unlimited + 10GB USA. Je kunt hiermee iedere maand 10 GB gebruiken in de EU en op het T-Mobile netwerk in de USA. Zodra je in de USA bent en op het T-Mobile netwerk zit, blokkeren we je netwerkinstellingen. Zo voorkomen we dat je per ongeluk met een ander netwerk verbinding maakt, en vermijden we onverwachte kosten. Je kan op dit moment dus alleen gebruik maken van het T-Mobile netwerk. Ik zie dat je momenteel ook verbonden bent met een netwerk en dat je al MB's hebt verbruikt. Mocht je toch liever gebruik maken van een ander netwerk dan kan je de simkaart 'vrij' maken door USA AAN te sms'en naar 2244. Door USA UIT te sms'en staat de simkaart weer vast op TMUSA.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt! Ik wens je nog heel veel plezier in Texas! 🙂

Reageer