Beantwoord

Bereik in malta

Hallo, Afgelopen zaterdag ben ik malta aangekomen. Ik zal hier nog tot febuarie zitten. Wel lekker enzo maar niet als je geen telefoon netwerk hebt. Ik heb sinds ik hier ben hellemaal niks!!

Ik heb een iphone 4 en misschien ben ik iets vergeten in te stellen of is er iets bij t-mobile zelf bij mij uitgeschakeld. Ik wil toch wel graag bereik hier hebben als ik een keer verdwaal ofzo (Wat ik vandaag dus al bijna deed) dat ik wel iemand in nood kan bereiken en niet het maar zelf uit moet vogelen.

Ik zou het heel handig vinden als iemand mij hier bij zou kunnen helpen
icon

Beste antwoord door Raymond 13 september 2011, 15:13

@injosu
Ik heb je privébericht met daarin je gegevens ontvangen. Bedankt daarvoor. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat de blokkade ook al is verwijderd.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Hallo, Afgelopen zaterdag ben ik malta aangekomen. Ik zal hier nog tot febuarie zitten. Wel lekker enzo maar niet als je geen telefoon netwerk hebt. Ik heb sinds ik hier ben hellemaal niks!!

Ik heb een iphone 4 en misschien ben ik iets vergeten in te stellen of is er iets bij t-mobile zelf bij mij uitgeschakeld. Ik wil toch wel graag bereik hier hebben als ik een keer verdwaal ofzo (Wat ik vandaag dus al bijna deed) dat ik wel iemand in nood kan bereiken en niet het maar zelf uit moet vogelen.

Ik zou het heel handig vinden als iemand mij hier bij zou kunnen helpen

en als je naar instellingen gaat en dan op aanbieder klikt? als t goed is moet je een ander provider kunnen kiezen. succes.
Reputatie 6
Badge +8
Beste optie is Vodafone op Malta
Probeer dat netwerk eens uit op de manier zoals Canero aangeeft
Reputatie 6
@injosu
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Ik zie dat er een blokkade actief staat op het gebruik in het buitenland. Deze blokkade op 19 mei is geactiveerd via de T-Mobile Shop. Als je deze blokkade wilt laten verwijderen, dan wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met daarin je naam, adres, postcode, woonplaats en geboortedatum.

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken op het forum te plaatsen. Daarom heb ik je andere post verwijderd.
Reputatie 6
@injosu
Ik heb je privébericht met daarin je gegevens ontvangen. Bedankt daarvoor. Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat de blokkade ook al is verwijderd.
Ja ik zie het kan nu weer normaal bellen en smsen enzo als ik in nood zit. Bedankt

Reageer