Beantwoord

bereik in USA

• 30 juli 2019
  • 1 reactie
  • 359 Bekeken

Ik ben op vakantie in de usa, waarbij ik bij aankomst prima verbinding had in Denver. Later doorgereden naar Yellowstone, waar uiteraard geen bereik. Maar daarna lukte het totaal niet meer om bereik te krijgen terwijl mijn vrouw met hetzelfde abonnement (speciaal omgezet naar USA pakket) wel bereik had. Diverse malen aan en uit schakelen maakte niets uit. Simcard eruitgehaald, schoongemaakt en opnieuw geplaatst maakte ook niets uit. USA AAN en daarna weer USA UIT kan dus niet want ik kan geen sms versturen. Help...
icon

Beste antwoord door Jaimy 30 juli 2019, 14:32

Hoi Gio,

Allereerst: wat een ontzettend gave reis zijn jullie aan het maken zeg! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben.

Dan is het natuurlijk ook wel zo fijn als het netwerk gewoon werkt. Omdat je aangeeft dat jouw vrouw wel verbinding heeft: zou je eens kunnen testen hoe het gaat als je de simkaarten verwisseld? Doet jouw simkaart het wel goed in haar toestel, en hoe gaat dat andersom?

Hoe lang verblijven jullie nog in de VS?

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Gio,

Allereerst: wat een ontzettend gave reis zijn jullie aan het maken zeg! Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben.

Dan is het natuurlijk ook wel zo fijn als het netwerk gewoon werkt. Omdat je aangeeft dat jouw vrouw wel verbinding heeft: zou je eens kunnen testen hoe het gaat als je de simkaarten verwisseld? Doet jouw simkaart het wel goed in haar toestel, en hoe gaat dat andersom?

Hoe lang verblijven jullie nog in de VS?

Ik hoor graag van je!

Reageer