Beantwoord

Bereikbaar in buitenland met betalingsregeling?

• 30 januari 2015
  • 7 reacties
  • 409 Bekeken

Goedendag,

Ik zit de komende 3 weken in Thailand, maar ben nu niet bereikbaar op me mobiel en kan geen geld overmaken met mijn ING rekening omdat ik niet de tan codes kan ontvangen.
Zouden jullie mij a.u.b. kunnen activeren voor in het buitenland?

UPDATE
Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.
icon

Beste antwoord door Rosan1 31 januari 2015, 14:09

Bij een betalings achterstand kan je enkel gebruikt maken van je abonnement binnen Nederland.
Gebruik buiten Nederland is dan geblokkeerd ome te beschermen tegen nog hogere kosten.

Zie hier meer uitleg erover,
http://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2872/aanvragen-betalingsregeling
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Hallo rsa894.
Heb je helemaal geen verbinding?, je telefoon zou het gewoon moeten doen ongeacht het land.
Ik heb in Thailand nooit last gehad van problemen met bereikbaarheid.
Of bedoel je dat je abonnement niet betaald is? Tan codes voor ing komen gewoon binnen via sms.
Als je de ING app geïnstalleerd hebt hoef je geen tan codes te gebruiken, dan heb je je 5 cijferige pincode om over te schrijven.

Als het bovenstaande niet van toepasing is op jouw situatie, zou je dan iets uitgebreider kunnen vertellen wat het probleem is?
Ik moet de app nog activeren. Maar omdat een betalingsregeling heb, ontvang ik waarschijnlijk niks.
Bij een betalingsachterstand worden bepaalde diensten geblokkeerd.

Dit is een forum, voor klanten onderling, het kan zo'n 48 uur duren voor een moderator de niet beantwoorde topics oppakt.
Badge +13
Bij een betalings achterstand kan je enkel gebruikt maken van je abonnement binnen Nederland.
Gebruik buiten Nederland is dan geblokkeerd ome te beschermen tegen nog hogere kosten.

Zie hier meer uitleg erover,
http://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/2872/aanvragen-betalingsregeling
Reputatie 6
Badge +17
UPDATE
Tegenwoordig is het ook mogelijk om een betalingsregeling zelf online aan te vragen. Log hieronder in op jouw My T-Mobile en bekijk je facturen. Als je een factuur nog niet betaald hebt, zie je rechts een knop waarmee je de betalingsregeling aanvraagt. Check op deze pagina de voorwaarden om een betalingsregeling aan te vragen.
Hoi,

ben in Amerika en mijn service was gisteren uit. Nu kwam ik erachter dat ik een betalingsregeling had getroffen en dat daarom diensten buiten EU zijn geblokkeerd. Ik heb factuur nu betaald. Wanneer kan ik weer gebruik maken van de diensten?
ik wil namelijk Travel en surf activeren
Reputatie 7
Badge +19
Hoi T-MOBster,

No worries, het duurt altijd heel even voor de betaling erdoor is, maar daarna vervallen de blokkades inderdaad. Ik zie dat het gelukt is om de pas te activeren, dus dat is fijn om te zien!

Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het met weten. Voor nu een hele fijne tijd nog in Amerika!

Reageer